- 412 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Omurilik felci geçiren birinin tedavi sureci sayfa 7
Merhaba arkadaşlar
Ramazan geldi ayaklarımdaki yanma biraz duzene gitrmişti sadece sabah uykudan uyandığımda 1 saat yanıyordu ama ramazanda uyku duzenim alt ust olmuştu.Sahura kadar uymuyor ertesi gün oğlene kadar uyuyordum oruç tutamıyordum ilaçlarım yuzunden gunde 25 kadar hap içiyorum o yuzden tutamadım bu duzensiz uyku benim kasılmalarımı ve yanmalarım arttı her gece dizi izliyorum gunduzleri film izliyorum yani hep aynı terane yazıyorum surekli ama gorduğunuz gibi surekli aynı şeyleri yaşadığım için 6 ayı 3 sayfaya sığdırdım bazen kitap yazmak geliyor aklıma ama ne yazabilirimki taş çatlasın 20 sayfada yazının sonuna gelirim zaten şu an yazdığım tarihe oldukça yaklaştım ve 28 Temmuz benim ilk doğum gunum ben benim gibi hastalara hep şoyle derim bu olay olmadan once başka bir hayatım vardı o hayat bitti ve yeniden doğdum ve bu benim ilk doğum gunum ve gerçektende yeni doğmuş bir bebek gibiyiz o yuzden biz yeni bir hayat yaşıyoruz.Sıkıntılı bir ramazan ayı geçirirken bir yandan da denize gitmek için plan yapıyorduk yaklaşık bir 10-15 gun kalmayı planlıyorduk ve ben olayın olduğu yere gitmek istiyordum insanlar diyor ki hiç korkmuyormusun yo korkmuyorum peki pişman olmadınmı pişmanlık duyduğum keşke atlamasaydım dediğim oldu ama anladım ki keşkenin bi anlamı yok peki hala denize girecekmisin sorusu geldimi bana diyorum ki imama kusup camiye gitmemek olurmu hiç ve susuyorlar.oyle ya denizin suçu ne:-).
YORUMLAR
Çok doğru, imama küsüp camiye gitmemek olmaz. Şayet seviyorsan elbette denize girmelisin ve bunun zevkini sürmelisin. Hatta sana faydası bile olabilir ki, en güzeli doktorlarına danışman.
Diğer taraftan yazmanın olağan üstü bir ruh dinlendirme etkisi var. Zaten sen de bunu fark etmiş olmalısın. Nasıl ve ne yazacağının ipuçlarını değerli Bir tutam hayat vermiş. Bir sinek bile bir yazı konusu olabiliyorsa sen artık gerisini hesapla.
Sağlıcakla kal
Bence olayların yanında duygularınız da çok önemli. Durumlar karşısında ne hissettiğinizi yazabilirsiniz. Biraz daha sanatsal denemeler yaparsanız metniniz hemencik bitmez. Bunu söylerken içim hiç rahat değil aslında. Yani sanatsal yazmaya gayret edin derken. Aklınızdan "ben ne haldeyim o neden söz ediyor" diyebilirsiniz. Kitap okumaya başladım diyorsunuz. Bu size artılar katacaktır. Daha düzgün yazmayı öğreneceksiniz en azından. Hatta iddia ediyorum seneye bu zamanlar size burada "usta" diyecekler :) Tabi kendinizi bu yönde geliştirmeye gayret ederseniz. Böylelikle yaşadığınız zorluklardan bir nebze uzaklaşmış olacaksınız. Yazmak, özellikle hikaye yazmak bir değil binlerce hayat bağışlar insana. Düşünsenize, sınırsız bir üretme gücü. O dünyada yürüyebilirsiniz, sevebilirsiniz, yüzebilirsiniz...Dilerseniz dünyanın lideri bile olabilirsiniz.
Dediğim gibi duygulara ağırlık verin. Olaylar üç beşle sınırlı kalabilir ama duygular düşünceler sınırsız bir dünya. İsterseniz size yardımcı olabilirim. Yazdığınız metni bana gönderin üzerinde beraber çalışalım. Ama yazdıklarınızı böyle kısa tutmayın. Az tv çok hikaye.
Saygılarımla.
Aynur Engindeniz tarafından 7/27/2015 12:50:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aynur Engindeniz tarafından 7/27/2015 12:53:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok hoş bir yazı olmuş bu kez.
Bir de yazacak şey bulamıyorum diyorsun.
Pencereden sokağı seyretmiyor musun?
1999 depreminde, her iki ayağımda problem olmuştu.
Bir yıl kadar yattım evimde.
yatağımı pencerenin yanına koydurmuştum,
gelen gideni seyrediyordum.
Çok ilginç şeyler oluyor aslında etrafımızda ama bir farkında değiliz.
Mesela,
geçenlerde burada bir yazım güne seçilmişti.
Konusu,
sadece odada dolaşan bir sinekti.
Böyle işte.
Yazacak çok şey var aslında, çok...