BİLGİ BANKALARI
Türkiye uygarlık adımları olarak görülen bilgi bankaları adlı bir teknoloji akımının içerisinde sanki daha önce internet denilen erişim ağanın var olmadığını sayarcasına toplumu oluşturan genç beyinlere odak noktaları yaratarak bir gelişim sürecine adepte etmeye çalışmaktadır.Sosyal ve ekonomik problemler nedenleriyle oluşan internet cafeler toplumumuzun %56 sının gereksinimlerini karşılamak amaçlı faliyetlerini sürdürmektedir.Talepler kullanılan amaçlar toplum piskolojilerine göre değişik sorunlar doğurarak bilgi bankalarının cinsel içerikli kandırmalar doyurmalar,kolay yollu para kazanma bilincine itme açıkları bulunarak teknolojininde çakalları türemesine sebeb olmuştur.Bireysel özgürlükleri kullanma hakkına sahip her vatandaş bilgi bankalarının kolaylıklarını faydalarını görmektedir.Oluşan sorunlarada kolluk kuvetleriyle denetim getirmek ve internet ağlarını kontrol etmek günlük denetimlerle imkansız bir hal almaktadır.İnsanların kendi dört duvarlarını bozuk piskolojiye sahip beyinleri kendilerini oyun gerçekliliğiyle avutan çoçuklarımızı bireyleri iletişim kaynaklarımızla bilinçlendirmek yasaklar koymaktan daha önlemci değilmidir.Türk toplumu yasak piskolojisine daha duyarlanıp merak duygusu yaratılan bu suç işlemlerini gerçekleştirmektedir.Bilgi bankalarını bilgi amaçlı izlemek bireysel gelişim için bulunamıycak bir nimettir.
Saygılarımla;Tamer Mandoğlu