sanki bayramlar için terkedilmiş sevgiler aşklar..!
bayramda" küslük olmaaz" deriz de savururuz sözlerimizi ezeceklerimiz üzerine yağmurlar..fırtınalar..kasırgalar..depremler ..tsunamiler misali..
"küskün durmayalım" diyenlere bakarsak anında anlaşılır haksızlık hangi tarafta diye..küsenlerdeki hata payı gerçektir..doğrudur da genelde küsen tarafın sakladığı,söylemediği sözler bekliyor demektir....
"barışalım ama" bekleyişleri ne müthiştir öyle...
okyanus dalgaları gibi.kasıp kavuran sıcaklar gibi..darmadağın eden rüzgarlar..ıslatıp yılayan yağmurlar..daraltan laflar ve değiştiren laf sokuşlar misali..
küs durmayalım..barışalım hadi...!
sanki BAYRAMIN GÜZELLİĞİ İÇİN FEDA EDİLMİŞ onca güzellikler..onca duygular..onca hoşluklar.
sanki bayramlar için terkedilmiş sevgiler aşklar..!
küs durmak..barışmayı becerememektir aslında
küs olmak..söylenecek sözler var demektir..
barışalım demek pes etmektir karşılıklı olarak
barışalım demek bir tarafın peşin kaybetmesi demektir gerçekte..
nedir doğrusu peki?
doğrusu şöyledir bencesiyle;
küslüğü ortadan kaldıralım..silelim süpürelim temizleyelim SEVGİMİZ..AŞKIMIZI ...!
bayramlık hoşluklara dostlar..
bayramlık mestliklere aşıklar..
bayramlık gerçeklere insanlar..!
sevgiler..selamlarımla.
YORUMLAR
Küsmek bir kavga sonucu ortaya çıkar galiba! Ya da ben böyle bir kabule daha yatkınım. Kavga dediysem dört başı mamur olanları kastediyorum. Nedense bunlar dostlar aracılığıyla ya da geleneklerimizde dolayı bir bayram gününde çözülebilir gibi geliyor.
Ama kırgınlıklar var ya, hani küsmeden yaşadıklarımız, kimseye anlatmadan içimize attıklarımız, bunlar daha tehlikeli geliyor bana. İnsan herkesle kavgalı olabilir ama sadece dostlarına, sevdiklerine kırılır. İnsanı için için kemirir, eğer onarılmazsa, bir noktadan sonra da sevgiyi bitirir. Kırılmış kalp bunu içinde biriktirdiği bir sırra çevirmişse bayram da para etmez.
Saygılarımla