- 927 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GURBET HATIRALARI
ben 1969 da avusturya ardindan da almanyaya gectim isci olarak.bir textll fabrikasina girdik
calisiyoru m ama hic türk yok almancayida tam bilmiyorum,okadar cok özledimki türkceyi sormayin,bir alman bana dediki bir yunan var türkce biliyor dedi cok sevindim ama yunan deyince cok korktum ilk defa yunan vatandasi görecem.ayrica bize düsman olarak ögrettiler yunani korkuyoruz .neyse karar verdim fabrikada aradim buldum yunani merhaba deyince bana sarildim adam öptüm dost olduk meger yunanlida bizim gibi bir insanmis,bir kac sene sonra hanim aldim yanima almanyaya getirdi m evimizin alt katinda yunanliya ait bakkal dükkani var ,hanima dedmki gel tanistirayim seni ayrica ekmek alirsin dedim ,ve bakkala indik kadina dedim benim hanim ,hanima da dedim k iste bunlarda yunan ,hanim sus dedi bana kadin anlar seni yunan dedigini .hani ülkemizde insanlar birbirlerine küfür ederlerken vayyy yunan seni derlerya hanim o yüzden aman anlar kadin yunan deme dedi ben tabiii gayet normal dedim ki bunlar yunan ,mesela sen türksün biiri sana türk dese darilirmisin hayirrrr dedi ,iste bunlar da yunan .vatandasi oldugu icin alinmazlar yunan demekle.nerden nereye sanki dünyanin en iyi insani bizmisiz gibi yunan diye küfür ediyoruz sanki dünyann e kötü insani yunanliymis gibbi .halbuki dünyanin her yerinde iyi kötü insanlar olur,aygilar efendim,bütün insanlar kardestir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.