- 735 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
ÖTEKİLEŞTİRME
Her insan öncelikle birey olarak değerlendirilme hakkına sahiptir.Yalnızca ait olduğu toplum göz önüne alınarak,kendi iradesi dışında olan şeylerle bir insanı yargılamak yanlış olur.
Ayrıca bana göre bir insanda dikkate alınması gereken en temel unsur, o insanın taşıdığı karakter olmalıdır. Bunun dışında bir insanı sahip olduklarıyla,olmadıklarıyla;hayatın ona sunduğu ya da sunmadığı imkanlara göre ve daha da önemlisi değiştir(il)mesi imkansız olan unsurlarla (örneğin doğum yeri,kökeni vb.) yargılama hakkına hiç kimse sahip olamaz.
YORUMLAR
Eşek hoşaftan ne anlar ha vacı ha vacı heta kari bıbe ama insanlardan yana ümidim çok elbet bir gün insanlar çoğalaçaktır çoğaldıkçada bu tür sözleri hatırlatmaya kulak çekmeye gerek olmayaçak
Yüreğine
Emeğine
Sağlık
saygılarımla...
gamze eser
İşte zaten bütün meselede burda başlıyor dost... ÖTEKİLEŞTİRME... Kişi iyiyse iyidir, kötüyse kötüdür, iyiyse iyiliği ırkından,dininden,inancından ötürü değildir, kötüysede yine aynı şekil... Ama malesefki emperyal ve kapital sistemin en büyük ve en başarılı olduğu oyunlarından biride budur bana göre, ÖTEKİLEŞTİRME... Konu için teşekkür ederim, saygılarımla...
Bu dünya, senden olmayanlarla hoştur. Onların sana verdiği ilimlerle, kıymetlerle, gönüllerle hoştur. Sadece senin gibiler değil, senden olmayan da çok yaşasın ki, sen de yaşa. Hele bir de onun gözüyle gör şu fani dünyayı. Herkes beyaz olsa, o zaman beyazı fark edemezsin ki. Değil mi? Ve yahut da siyah. Beyaz en güzel siyahta belli eder kendini. Beni ben yapan yegane şey, benden olmayandır. O yoksa, sen de yoksun. Ne anlamın kalır ne rengin belli olur, ne de tadın.
Hükümet Kadın film repliği...