- 612 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
FENA UYKUM VAR
Aslında yazacağım çok şiir var da fena uykum var. Bu aralar yine şiirle uğraşmaya başladım. Şiirle uğraştığım zaman uykusuz kalıyorum. Olsun yine yazmaya devam edeceğim. Hani sigara içen insanlar nasıl içmeden duramıyorsa bende şiir yazmadan duramıyorum.
Bu arada saçlarım da çok dökülmüş. Bu saçlarımın dökülmesi benim canımı sıkıyor. Acaba ne yapsam saçlarım dökülmez. Acaba bakımsızlıktan mı dökülüyor diye düşünüp saçlarımı yağlayıp yıkayıp taradım. Vallahi olmadı. Yine de dökülmüş. Bir sene sonra kafamın üstü kel olur herhalde.
Yakuphan Kılınç
FENA UYKUM VAR Yazısına Yorum Yap
"FENA UYKUM VAR" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
yakuphan kılınç
@yakuphankilinc
Daha önce yaptığınız iki yorumu okudum. Birisin de beddua etmiştiniz. Ondan dolayı cevap vermedim. Ben eleştiriyi severim. Yıkıcı değil de yapıcı insanlar başımın tacıdır. Yapmacık yorum da sevmem. Samimi yorumlar hoş olandır.
Teşekkürler Kemal bey. Saygılar
Teşekkürler Kemal bey. Saygılar
Kemnur
@kemnur
size önerim, yorum yapmasını istemediğiniz ya da yorumlarını yapmacıklı bulduğunuz kişileri yasaklı listenize almanız... böylece onlara da iyilik yapmış olursunuz; yani, size yorum yazmaktan kurtulmuş olurlar... Ben öylelerine, öyle yapıyorum... SİZE YAPTIĞIM YORUMA GELİNCE, YAZINIZIN EDEBİ BİR VASFI OLMAMAKLA BERABER, HEM BAŞKA BİR YORUM YAPILMAMASI NEDENİYLE MORAL VERMEK İÇİN YAPTIĞIM BİR YORUMDU, HEM DE YORUMDA BELİRTTİĞİM GİBİ BASİT YAZILAR OLSA DA,DEĞİLMİ Kİ, EDEBİYATLA UĞRAŞIP ONA EMEK VERİLİYOR, BUNUN İÇİN TEŞEKKÜR ETMEK GEREKTİĞİNİ DÜŞÜNDÜĞÜM İÇİN YAPTIĞIM BİR YORUMDU. Daha güzel yazılarda buluşmak dileğiyle...
yakuphan kılınç
@yakuphankilinc
Şu anda şiiri sil butonu çıktı. Yakında yorumu sil butonu da çıkar. Böylece istemediğimiz yorumları sileriz.
İşte benim de aradığım böyle yorumlar. Samimi olunsun yeter. Bundan güzel morel olmaz. Tekrar teşekkürler Kemal bey. Saygılar
İşte benim de aradığım böyle yorumlar. Samimi olunsun yeter. Bundan güzel morel olmaz. Tekrar teşekkürler Kemal bey. Saygılar