- 587 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK EN YALIN ANLATILABİLEN TEK KAVRAMDIR
SEVGİLİ GÖNÜL DOSTLARIM ,
BUGÜN İZİN VERİRSENİZ
BİRAZ KALPLERİNİZİN İÇİNE İNMEK İSTİYORUM
HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ?
BİRİNİ SEVMENİN NE KADAR MEŞAKKATLİ NE KADAR ZOR BİR ŞEY OLDUĞUNU
BİR İNSANLA TANIŞIRSINIZ.
KİMDİR? NEDİR? NERDEN GELMİŞTİR? BİLMEZSİNİZ ANNESİ BABASI KİMDİR, NASIL BİR AİLEDENDİR,
BELKİ ANNESİ KİRLİ BİR GEÇMİŞE SAHİPTİR , BELKİ BABASI BİR KATİL BİR HIRSIZDIR, BELKİ KENDİSİ DE KÖTÜ BİR MAZİYE SAHİPTİR.
KİMİN OĞLUDUR? KİMİN KIZIDIR? DAHA BUNUN GİBİ BİR SÜRÜ YAZABİLECEĞİM SORU VAR...
ÖYLE ŞUURSUZCA GELİŞİRKİ HER ŞEY, BİR BAKARSINIZ Kİ APANSIZCA GİRİVERMİŞ DÜNYANIZA VE HAZIRLIKSIZSINIZDIR HER ŞEYE TABİİ Kİ, DOLAYISIYLA DA SAVUNMASIZ...
BU DURUMDA KALBİNİZİN DE ZARAR GÖRMESİ KAÇINILMAZDIR, ÇÜNKÜ GELEN GELİRKEN HABER VERMEDİĞİ İÇİN, GİDERKEN DE ANSIZIN ÇEKİP GİDER...
İŞTE ANSIZIN ÇEKİP GİDEN AŞKIN ÖLÜMÜ,TAM DA BURADA BAŞLAR.
AŞKI SADECE BİTİŞİYLE YARGILARSAK HEP KÖTÜ ANLAMLAR YÜKLERİZ.
OYSA Kİ BAŞLARKEN HİÇBİR ANLAM YÜKLENMEZ, HATTA KİMLİĞİNİ BİLE SORGULAMAMIŞTIK HATIRLARSANIZ.
O ZAMAN YAŞATTIĞI HEYECANLARADA İHANET ETMEYELİM.
AŞK BAŞLARKEN FARKLI TATLAR, BİTERKEN DE FARKLI ACILAR YAŞATIR.
UNUTMAYIN ACI VE TATLI HAYATIMIZIN HER YERİNDE VARDIR..
AŞK, HAYATIN SANA EN GÜZEL SÜRPRİZİDİR. BU YÜZDEN DE KALBİNİ NE ZAMAN ELE GEÇİRECEĞİ HİÇ BELLİ DEĞİLDİR . SEN ZAMANINI BEKLERKEN AŞK ÇOKTAN KAPINA DAYANMIŞTIR...
DAHA NE OLDUĞUNU BİLE ANLAYAMADAN ONUN HÜKÜMRANLIĞINI KABUL EDİVERİRSİN. BUNDAN HİÇ DE ŞİKAYETÇİ OLAMAZSIN...
EN İSYANKARLAR BİLE AŞKIN ÖNÜNDE BOYUN EĞERLER.
ÇÜNKÜ İSYANI DA, TESLİM OLMAYI DA ,ONDAN SONRA SADECE AŞK BELİRLER.
AŞKI AYARLAYABİLSEYDİK EĞER VE KİME NEDEN AŞIK OLDUĞUMUZU ANLIYABİLSEYDİK EĞER, AŞKIN SIRRINI DA ÇÖZERDİK HERHALDE...
VE O ZAMAN BU KADAR KIRIK KALP OLAMAZDI...
AŞK EN YALIN ANLATILABİLEN TEK KAVRAMDIR .
AŞK HER ŞEYE TEK BAŞINA HÜKMEDEBİLİR. ÇÜNKÜ KENDİN OLMAKTIR, HER ŞEYE KARŞI GELEBİLMEKTİR...
AŞK GELDİĞİ GİBİ, GİDECEĞİ ZAMANI DA BELLİ ETMEZ. FAZLA DA VAKTİ YOKTUR BEKLEMEYE VE DE BEKLETİLMEYE TAHAMMÜLÜ YOKTUR.
SEN AŞKA BİR ŞEY VERMEZSEN, O SANA HİÇBİR ŞEY VERMEZ. ARDINA BAKMADAN ÇEKER GİDER...
VE AŞK; BU KADAR SAHTELİĞİN İÇİNDE GERÇEK OLAN TEK GÜZELLİKTİR...
AŞK TADINDA, MUTLULUK İÇİNDE BİR YAŞAM DİLİYORUM HEPİNİZE...
SEVGİYLE KALINIZ...