- 785 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
KARA KARGALARIN SU İSYANI
Merhaba sevgili dostlar;
Bugün saat 08.30 sularında kara kargaların topluca yürek dağlayan isyan çığlıkları ile uyandım. Mahallede 15-20 kadar kara karga tıpkı protesto eylemi gerçekleştiren anarşist bir grup gibi oldukça yüksek sesle sloganlar atıyorlardı sanki!!! Çatıdan çatıya uçarak her apartmanın üstünde İÇECEK SU EYLEMİ yaparak doğal yaşama saygı gösterilmesini istiyorlardı.Tele objektifim arızalandığı için yakın çekimler yapamadım ama kuşların çığlıkları ciğerime batacak kadar yakındı...
- GAAAAKKK GAAAAAAK GAAAAAK!!! Ey insafsız vicdansız insanlar, dağdan taştan aldınız suları, kapalı borularla kentlere taşıdınız! Biz kuşlar nereden su bulup içeceğiz, hiç mi hiç bizi düşünmezsiniz? Bu kadar bencillik olur mu?!
- GAAAAKKK GAAAAAAK GAAAAAK!!! Çatılarda gün ısı depolarının hepsini kapatmışsınız, hiçbirinden damla su akmıyor!!! Sanki bu yaz sıcakları yalnız sizi yakıyor, bizi hiç yakmıyor!
- GAAAAKKK GAAAAAAK GAAAAAK!!! Ey tepedeki adam, anlatın bakalım, sorularımıza bir cevap verin?,TV’LARIN ÇANAKLARI HEP SİZE Mİ ÇALIŞIR?! MADEM BİZDEN BETER ÖTÜP DURUYORSUNUZ , ’ YARADANI YARATILANDAN ÖTÜRÜ SEVERİZ!’ BU MU SİZİN SEVGİNİZ, SUSUZLUKTAN HEPİMİZİ ÖLÜME MAHKUM ETTİNİZ!
- GAAAAKKK GAAAAAAK GAAAAAK!!! HELE ŞİMDİ İYİ DİNLE BAAAAK!!!
EY ZAVALLI ADEMOĞULLARI, DİNLİYORUZ, DUYUYORUZ, GÖRÜYORUZ, BİLİYORUZ, GÖSTERİŞLİ SARAYLARDA, GÖSTERİŞLİ İFTAR SOFRALARINIZDA KUŞ SÜTÜ BİLE EKSİK DEĞİL! SÖZDE ORUÇ TUTUYORSUNUZ; HAHAAAAAAAA!! ASIL ORUCU BİZLER TUTUYORUZ!!! İNSAN OLAN İNSAN ŞU ÇANAK ANTENLERİN ÇANAKLARINI HEPSİNİ DİKİNE DİKİP, DİNİMİZİ İMANIMIZI GEVRETİP, ANAMIZI BELLEYECEĞİNE, BARİ BİRİNİN İÇİNE HAYDİ YİYECEKTEN VAZGEÇTİK BİR ÇANAK SEBİL SU KOR BE!!!
- GAAAAKKK GAAAAAAK GAAAAAK!!! SİZ BİZİ SAĞIR DİLSİZ Mİ ZANNETTİNİZ??? BİZ VAR YA BİZ, BİRLEŞTİK Mİ HEP BİR AĞIZDAN, SİZİN GİBİ KENDİNE MÜSLÜMANLARIN GÖRÜN NASIL HAKKINDAN GELİRİZ!!
HELAL NEYMİŞ, HARAM NEYMİŞ, VAİZ ÜSTÜNE VAİZ VERİRSİNİZ? AĞAÇLARI, ORMANLARI KATLEDEN SİZLERSİNİZ!!! ÖZGÜR AKAN DERELERİ, BARAJLARA HAPSEDEN SİZLERSİNİZ!! KURDUN KUŞUN YİYECEĞİNİ ELİNDEN ALIP, AÇ SEFİL YUVASIZ BIRAKAN SİZLERSİNİZ! SİZİN NERENİZDE MÜSLÜMANLIK, NERENİZDE İNSANLIK?!
Sevgili dostlar, kargaların topluca çığlığı kıyametin habercisi gibiydi... MAYMUNLAR CEHENNEMİ adlı film gelip geçti gözlerimden. Şu an kargalar çatıdan çatıya hâlâ içecek su arayışındalar ve topluca slogan atmaya devam ediyorlar. Çok sıcak bir gün olacağa benziyor. ben şimdi çatıya çıkıp bir plastik leğen içerisine su doldurup kuşlar için bırakacağım. Sizler de ne olur kuşlar için bir şeyler yapın bu sabah. İnanın gözyaşlarımı tutamıyorum, biz insanlar nasıl dünyayı nasıl bu hale getirdik?!?!
Şaban AKTAŞ
27.06.2015
Fotoğraf: Şaban AKTAŞ