- 532 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
insanla şeytanın buluşması
Şeytan insana düşman,onun yüzünden olduğu yerden dolayı
Ne yapsam etsem de alsam imtikamımı der dururmuş
İnsanın karşısına çıkmış.Öyle demiş olmamış,böyle demiş olmamış.Bakmış ki insan akıllı lakin bir yolu olmalıymış
Uzaktan izlemiş uzun bir sürr kararlı ya almaya intikam
Bakmış insan inandığını seviyor,sevdiğine inanıyor.
İcine bakmış bir boşluk var ,hem de en güzel yer de .Ruhuyla bağlantı da ,ego ise tam kapıda.
Nefis derlermiş adına,insan buna karşı zayıf anlamış.
Girmiş bir yolunu bulmuş saklanmış aardına.
İnsanın kendine ,ailesine ülkesine,dünya ya ve hatta ruhuna zarar verecek ne varsa işlemiş nakış nakış oraya.
Bir de egoyle bir güzel dozt olmuşmu sana.
Ahhh ne güzel görünmüş şeytanın intikamı insana,bir tek ona yenilmiş aslın da.
Ne kadar kızsa da sakınsa da şeytandan ,bilmeden o olmuş aslın da.
Nefsinin yani şeytanın elin de oyuncak oluvermiş nasılsa.
Eh bir de baldan tatlı gelmiş mi insana,ego da şişinmiş durmuş
Böyle olması gerekli demiş ,eeegıdası güzel,dostu ise akıllı olduğunu sanan insandan akıllı şeytanmış nasılsa
İnsan şeytanı arar dururmuş,bir bakmadığı yer kendi içiymiş aslın da.
YORUMLAR
Az evvel bir yazı kaleme aldım ve yazınızı okuyunca anladım ki; duygular paralel birbirine.
Ne yazık ki kötülük de iyilik de yürekte saklı keşke her daim güzele ve iyiye odaklı bir seyir izlese insanoğlu.
Yerli yersiz nasıl üzmekteyiz kah karşımızdakini kah bastırırken o ahenkli çağrısını yüreğin.
Bir denklemiz aslında bir o kadar çözümsüz ve neye tekabül ettiği belli olmayan ki kendi denklemimdeki bilinmezler yetmezmiş gibi hayatın şifresi de bir o kadar tahakkümperver bilinmezliklerle mücadele etmek de cabası.
Yüreğinize sağlık efendim. Manidar bir yazı kaleme almışsınız bir o kadar okuyucuyu düşünmeye sevk eden.
Sevgiler, selamlar...
yelda kiray
Teşekkür ediyorum
Yolumuz birliğe bütünlüğe olsun
Sevgiyle kalın