KALEM ' İN ÖNEMİ
Kalem,şair,ozan ve insanların duygu,düşünce ve birikimlerine şahit olup kağıda döken en büyük yardımcı dosttur.Plan ve uygulama gibi her türlü işlem ve işlemlerimiz de bile kalem yardımcı en büyük dayanağımızdır.Eski zaman’lar dan bu güne kadar kalem’ler insan hayatında yer edinmiş en büyük arkadaştır.İçimizi şiir mısralarına şarkı sözlerine alet eden en büyük arabulucudur.Kalem olmadan ne şair şiir’le ağıtır.Gönlünü nede ozan çığırır türkülerini.Kalem siz hayat yetim kalmış çocuğun ağıdı gibi acıtır içimizi.Kalem’ler gönlümüzün penceresidir.Bu gün ne ben nede başka bir edebi eser yazarı asla kalemsiz dökemez içini.Dünyada teknoloji geliştikçe kalem türleri de insanların duygularını ifade etmesini daha etkin kılar.
Şiir,roman,hikaye,mektup ve her türlü edebi yazılımlar yapılırken kalem her zaman ön plana çıkmıştır.kalem’ler her zaman insan’ların duygularına şahit olmuştur.Kalemler kimi zaman bir ressamın göz penceresi,kimi zaman ise bir mühendisin beyin çekirdeği,kimi zaman ise insanların en yakın dostu olmuştur.İnsan’ların en büyük sırdaşıdır kalemler.Bugün bir anı yazarken bir roman yazarken hayali kahramanları veya gerçek kişileri onunla yazarım.Günü gelir efkara basar kalemimle şiir yazarım.Kalem’ler insanların yüreklerinde akıp dudaklarından dökülen kelimeleri depolayıp kağıda dökülmesini sağlayan en büyük yardımcıdır.Teknolojinin dökülmesiyle türlü türlü kalemlerin çıkması,insan oğlunun bir kez daha sır arkadaşı olduğunu göstermiştir.
Bugün konuşma engelli kardeşlerimizin,görme duyumunu kaybetmiş kardeşlerimizin dahi çığlıklarını duyurmasına yardımcı en büyük arkadaştır.Bugün bile internetten aldığımız şiir söz ve mektupları evimizde düzenlememize yardımcı en büyük arkadaştır.Kalem’ler insanların yüreğinden akıp dudaklarından dökülen sözcüklerin yalancılarıdır…Yalanı bilmezler,gerçeği gizlemezler.İnsan hayatında ki en büyük şahitler kalem’lerdir.Kalem’ler insanların yürekleriyle arkadaştır.Asla insanların kopamayacağı en büyük sevgilidir.Okullarda eskiden kullanılan tebeşirler teknolojinin gelişmesiyle yerini insanları asla ömür boyu bırakmayacak olan kalemlere devretmişlerdir.Kalemler insan hayatında ki en büyük sırdaş ve arkadaştır...
YORUMLAR
KALEMİM
Kelimeleri güzel yaz ,
İnsanın içine işlesin .
Okurken insan ,
Bir şeyler düşlesin...
Tebrik ederim saygılarımla.