"ben bana yeterim" değil işte..!
...BENİM DERDİM BANA YETER..
işte böyle başladı sohbeti..anlattıkça derinleşti..çeşitlendi..renklendi..farklılıaştı..yüzelselleşti..saçmaladı..doğrularla yanlışları karıştırdı..kendince konuştu sadece..kendince dinletti işte..çaylar içildi..laflar söylendi..zaman harcandı..vakitler geçirildi de konuşan hariç hiçkimse dinlenemedi..aksine yoruldu da yoruldu sohbet bitiminde..!
..BENİM SEVGİM BANA YETER..
işte böyle örnekledi kendini.kendinden başladı..kendinde dağıldı..kendi içinde dağıttı payeleri..sevgiler adına..sonra işine gelmedi topladı verdiği payeleri bir bir yeniden..SEVGİ tek başına yetermiş dediğine göre..yetiyormuşcasına iştahlı teşvikle anlattı KENDİNCE SEVGİLERİN AYRICALIKLI HAVASINI..sevgiler çeşitliymiş..sevgiler doyururmuş insanı tek başınalıklarda..başkalarına gerek yokmuş zorda kalınmadıkça..gönüllü sevenler olmadıkça..yorulduk ta yorulduk KARŞIKLI SEVGİLERİN GEREKLİLİĞİNE çivilenmekten..!
..BENİM AŞKIM BANA YETER..
işte böyle zirveledi sohbeti kendi ayarından..kendi açısından..kendi çerçevesiyle..araya aldı sevgileri..daralttı aşkların tarifini aniden de bunaldık dinlemekten..AŞKLAR FERAHLATIRDI OYSA..bu defa aşklardan usandık anlamadan..yorumlayamadan hem de..nasıl aşklar varmış bee diyerek çıkmak istedik sohbetten ama esir alınmıştık çayların sürekli ısmarlanmasına..AŞKLAR TEK BAŞINALIK GÜZELLİĞİ DEĞİL Kİ desek te anlatamadık..anlatılanlara da inanamadık bir türlü..o anlattı..biz inanmadık..biz inanamadıkça o anlattı da anlattı nasıl olsa bir daha anlatamayacağı için..!
..BENİM AKLIM BANA YETER...
işte böyle kızdı.işte böyle köpürdü..işte böyle alaya aldı..hatta aşağıladı tebessümlerle şakalarıyla hepimizi..çay getiren delikanlıya sıyrık sıyrık bakışlarını atarak..ortam gerildi..sohbet bayağılaştı..alışkın olmadığımız bir şekle girince tek tek kaçışlar başladı..işim vardı benim..diyerekten..!
hepimiz tek tek kaçmayı başaramadık tabii ki de son bir arkadaş kalmıştı..ona demişti o da veda ederken..sohbete teşekkür edip ayrılırken..!
..BEN BANA YETERİM..
yoruma yazık..konuşması ayıp..muhabbeti gereksiz ve uyduruk olur bizcesiyle diyerek gülüştük buluştuğumuz başka bir sohbet köşesinde..!
ÖZETLERSEM.....ben bana yeterim değil..BİZ BİZE YETERİZ OLABİLDİĞİNCE..ELDEN GELDİĞİNCE..İMKANLAR ÖLÇÜSÜNDE..!
selam ve saygılarımla..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.