- 876 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
NE DEDİK...!
____Ne dedik ; Devletin tüm kurum ve kuruluşunu AKP lehine seferber eden,Cumhurun başının yaptığı bu yolsuzluklarının ne yanına kar kalacağını nede korkusunun ecele faydası olmuyacağını dedik,Cumhurun başı ne yaptı..Polisinden,MİT’ine, MİT’inden Askeryesine, Askeriyesinden savcısın’a, valisine, hatta yandaş medyadan TRT’sine, resmi olarak suç işlediği sabit olan YSK’undan , tüm devlet organını kendi emrinde çalıştırarak suç üstüne suç eklediğini gördük.....bu kurum ve kuruluşlar el birliği etmişcesine iktidarın emrin de çalıştığı bu ortamın sonucun da ise koca bir FOSS çıktığını hep beraber gördük de gördük.Bu süreç Kürt sorununun meclisde görülme sürecini getirdiği gibi AKP’nin erime sürecinden bölünebilme eşiğine getirmiştir ve bölünürse de şaşırmamak gerekir.
____Ne dedik..seçimden sonra ’EKONOMİDE KRİZ’İN BAŞLANACAĞI’ belli bir süre içerisinde hükümetin kurulamadığında bir kaos ortamının doğacağını,doların fırlıyacağını iç ve dış borçların vadesinden önce kapılara dayanacağını.....ilk taşaron işçilerin çıkış sürecinin başlıyacağı akibetinde işbirlikcilerin emperyalizmin meta konumunda ki küçük ölçekli vede ortak Montaj, Lisans ve Patent adları altındaki sektörün kapısına bir bir kilit vuracağını...doların fırlaması ile TL’nin tepe taklağında faizlerin paralelliğinde yükseleceğini, merkez bankasında şimdiye kadar gizletilen cari açığın su yüzüne çıkacağını...bu durum krizi dahada tetikliyeceğini...sokakların ısınacağını yazarken ’SENERYO’ yadığımı idda ederek ( Sizin küfürlerinize inat )dedik de dedik....dedik de dedik
___Şimdi bu krizin çok yakın zamanda astarından fırlayıp ’ZAM’LAR ile’ yüzünü göstereceyini vede piyasayı alt-üst edeceğini hep beraber göreceğiz....bunu çok iyi bilen AKP ( 1945 tarihinden tüm diktatörler’e miras kalan Faşist Hitler ve Mussolini’nin balkon konuşmasın’ı kendilerine alışkanlık eden AKP ) halk’a tek kelime mesaj verecek yüzü olmadığından...sadece partisine 45 gün sonra seçimin mesajını vermiştir...Halk bunlara tek başına iktidarlığına son verdiğinin şamarını hazım edemediklerinin bir gösdergesidir.
___Cumhurun başının tarafsız kalacağına namusu ve şerefi üzerine (tek ayağını kaldırmadıysa )yemin eden bir cumhur başkanının baş’ı...gırtlağına kadar pisliğin içinde oluşu ve çırpındıkca çamura batması...yeni bir sahnenin en son perdesini açmıştır...İYİ SEYİRLER halkım.....Çok yakında Amerikan kovboy macera filimlerini izlemeğe kendinizi alıştırın....
hele bu filimin baş rölün de DAİŞ olursa şaşırmayın haa....!!
saygılarımla
Kadir Haktan TÜRKELİ
YORUMLAR
Bu sonu maalesef kendileri hazırladı,yinede herşeyin iyi olmasını dilerim Savaş hocam,selamlar.