- 606 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gece Ötesi Yazıları. Son gece son yazı (Meçhul Sevgiliye)-8
Gece Ötesi Yazıları. Son gece son yazı
(Meçhul Sevgiliye)-8
Bu günkü konumuz mutluluk ve devamı benim mutluluğum:
Mutluluk içinizden geçen ve doğru olduğuna inandığınız bir şeyi yapabilmektir. Doğu olduğuna inandığın bir şeyi hiç tereddüt etmeden yapabiliyorsan senden mutlu insan yoktur.
En büyük mutluluk ise sevmektir. Daha büyüğü de var Sevdiğin kişi tarafından sevilmek. Bunun karşılığı ise mega mutluluk olmalıdır.
Bugün tezgahımızın konusu mutluluk seç beğen al. Bugün mutlu olun yarın devamı gelir. Yeter ki sen yürekten inan.
Beni sakın bu konuya karıştırmayın. Ben çoktan buldum mutluluk denilen şeyi. Hem de bana göre ömür boyu sürecek.
Elimi tezgaha attığımda başıma geleceklerin hiç farkında değildim. Avucumu açtığımda karşımda çeçeron, kendini beğenmiş, ukala, çenesi düşük ama benim gözlerimle bakarsanız beni mutlu eden dünya güzeli bir kadın vardı. Ben onun adını, benden başka hiç kimse bilmesin diye Meçhul sevgili koydum. Belki yolda yanınızdan geçerken görseniz beğenmeyebilirsiniz. Hiçbir çizgisi dikkatinizi çekmeyebilir. Çünkü onu benim gördüğüm gibi hiçbir zaman göremezsiniz.
Bu yazı dizisinin sonuna geldik. Gece ötesi yazıları burada sona eriyor. Ama Meçhul sevgilime olan sevgim sonsuza kadar sürecek. Bu yazı dizisini bitirmemin en büyük sebebi ise kendisini sevdiğime inanıyor ama yazdıklarıma ne yazık ki inanmıyor.
Öyle değil mi Meçhul Sevgilim?
Tuğrul Ahmet Pekel
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.