- 824 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Herşey Olduk da Ne Zaman İnsan Olacağız
Bir türlü öğrenemedik y ada işimize öyle geldi geçmişteki güzellikleri tekrar yaşayabilmek için nostalji dedik oysa bazı güzelliklere gerek işimize öyle geldiği için gerekse kınanırız korkusuyla gerici derlerse diye sırt çevirdik aman canım sende bu çağda bu kafa derler neme lazım dedik oysa çağ değişti de ne oldu insan değiştimi yoksa Atamız Ademden bu yana bal arısı gibi zehiridie şifayıda aynı bedende taşımıyormu insan sufili veya kamil insan melekliğe yükselmeye melekliği bile geride bırakmaya doğru giden insan bir çoğu bilir bu sayfalarda paylaşıldığı için kızlderili şefi torunuyla boğuşan iki köpeği seyretmektedir biri siyah diğeri beyaz torun sorar dedeciğim hangisi yenecek sence yavrum hangisi iyi beslendiyse oyenecek .İnsanlar insani yönlrerini ruhsallıklarını beslemezken hangi ilericilik suflilik kol gezerken hangi çağdaşlaşma önceki gün vapurla karşıyakadan geliyordum vapurda bir bayan makyajlı iyi giyimli güneş gözlükleri kaliteli oturmuş o bayan sigarlaından içiyor tüttüre tüttüre üğstelik de tam sigara içmek yasaktır levhasının karşısında uyarayım dedim vaz geçtim kör değilya dedim demekki bukadar anlayışı sigarayı bitridi zehirini etrafa saça, saça ama oda ne karşısında teneke veya çelik herneyse çöp kutusu dururken attı yere izmariti çiğnedi .Artık sabredemedim nednse banane diyemiyorum bazen yavaşça yaklaştım çok özür dilerim hanmımefendi karşıda çöp kutusu vardı dedim zehirlediniz dumanla şimdide yeri kirletiyosunuz ama içlmesine bişey demiyorlar dedi yasak yazıyor ya dedim cezamı kesilmesi lazım oda ayrı bir konu ya yaz levhayı as uygulama laf ola beri gele .Ne ise bakın kıyafetiniz giyiminizle bu yaptığınız iş uyuşuormu dedim şimdi medeniyetten laf açılsa medeniliği çağdaşlığı kimsye vermezsiniz bir numaralı sevunucusu olursunuz dedim demek ki tek dişi olan canavar halâ yaşmaya devam ediyor ölmemiş .İnsan insan olmanın faziletini kavramdıkça da ölecek gibi görünmüyor merdivenle gezegenlere inip çıkmayı öğreneceğiz de belki yada asansörle, insan olmayı öğrenemeyeceğiz sanırım .
Acizane Celal Ünal
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.