- 586 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Fareyi serbest bıraktım
Fareyi yakalamanın kolay yolunu bulmuştum. Sabunla yakalayamayınca ekmek parçası ile yakaladım. İki gün gözaltında kaldı. Beni görünce titreyip vıyıklamaya başlıyordu. Dün gece tuzağı elime alıp fareyi özgür bırakmak için evden dışarı çıktım. Tuzağın kapağını açtığımda fare ağzıyla tuzağa yapışıp bırakmadı. Biraz zorlayıp sallayınca tuzaktan çıktı. Farenin bu davranışı beni duygulandırdı. Acaba tuzaktan neden çıkmak istemedi. Biraz mecalsiz durumdaydı. İnşallah ölmemiştir.
Büyük fareyi yakalayıp dışarı bıraktım. Ama şimdi evin içinde küçük bir fare var. Onu da yakalayıp dışarı bırakacağım.
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Tamam... beddualarımı geri alıyorum... ön yargılı olduğum için de özür diliyorum... :) :) fakat korkarım ki, sokağa saldığınız o fare aynen evinize dönecektir... uzaklık dinlemeden yuvalarına dönme huyları var kerataların, hele de bir ailesi varsa... bence siz evde bir kedi beslemelisiniz ve tabii ki tembelliğe alıştırmayacağınız, karnı tıka basa tok bir uykucu yapmayacağınız bir kedi olmalı bu...yoksa fareyle ahbaplığa başlar... bu yazdıklarınızın değerlendirilmesine gelince... Yazım kurallarınıza uyumuzu çok beğendim, yazılarınızı da bu nedenle okuyorum zaten. Fakat kurgu ve öykü yok. Makale zaten hiç değil (makale kaynakçaya dayalı bilimsel yazılara denir). Lütfen bu tip anekdotları birer öykü ya da mizah yazısı olarak yazmayı deneyin. SAYGILAR...