YORUMLAR
Dramatik bir özne etrafında traji-komik enstantanelerle örülen hikaye için pek iyi uyum sağlayacağına inanarak, Akşemsittin'in biyolojik babasını komedyen olarak çıkarırdım okuyucunun karşısına, usta... Çünkü Akşemsettin'de böyle bir özellik var; feleğin en şiddetli sillesini yememiş gibi yapabiliyor... Babasını tanıdıktan sonra, var oluşunu sorgular, sonrasında sizin analizlerine göre daha da pişkinleşebilir ve insanın çelişkili varlığına somut olarak işaret edilmiş olabilir...
Ben böyle yazdım, müsamahanıza güvenerek usta...
Sürçi lisan ediyorsam, affola...
Saygılarımla.
Kemnur
BABA
Baba deyince,
Neden .
İskele babası ,
Şam babası,
Mafya babası,
Akla gelir bazılarının .
Oysa;
Benim aklıma ,
Babam takılır...
Hem karnının doymasına,
Hem de sevindik babasını bulmasına..
Tebrik ederim saygılarımla.
Kemnur
Bir YeşilÇam Filmi Gibi…Lakin bilindik Jönlerin yerine bilemediğimiz aktörlerin hikayesi…
Hayat hikayelerinin içini dolduran bütün kötü nedenleri şeytana yüklerdik, fakat burada şeytan iyi bir melek sıfatına bürünerek, kim olduğunu bilmeyen Akşemseddin’in biyolojikte olsa babasını pardon iskele babasını tanımasına vesile oldu.
Hepimizin hayatında çıkar söz konusu… Ya çıkarlarımız da olmasaydı ? Devletin vergilendirdiği GenelEvler hala çalışmakta. Hala kadınlar doğurmakta. Hala yetimhaneler onları nüfusuna alacak biyolojik babaları beklemekte. Bir hikayeden çok ,kime ait olduğunu bilmeyen binlerce çocuğun doğumu gerçekleşmekte. Bir yara mı? Elbette lakin bu yaranın tek suçlusu yine şeytan sanırım .Belki de o şeytan işlediği günahların suç ortaklarıyla hala iş başında.
Ne güzel ,şeytan varsa suçlu hiçbir insan yoktur !
Sanırım Akşemseddin’in artık bir evi de var. Doğru mu?
Umarım burada bitmedi.
Saygılar ustaya..
Kemnur
Söyle şu garsona gevrek gevrek gülmesin Kemnur. Zaten İstanbul'da ne kadar iskele babası varsa hepsini topladılar. Neymiş efendim beyler park yapıyormuş, hanımlar da bahçelerine dekor. Yok artık...
Yahu Kemnur, sen bu yazıları karikatür çizememiş olmanın üzüntüsü ile mi yazıyorsun çok merak ediyorum inan. Eğer bir karikatür ustası olsaydın kim bilir ne olurdun? Biz seni elimizde tutabilir miydik? Pek sanmıyorum.
Eminim ki Dünyanın bir çok ülkesi seni konuşuyor olurdu.
Belki de bu genlerden ilerde iyi bir karikatür ustası çıkabilir. Hayat bu, belli mi olur?
Tebriklerimi bırakıyorum sayfana.
Kemnur
Bu Akşemşettin den daha çok öykü çıkar,Yazan usta bir kalem olursa öyküde böyle güzel oluyor işte...
Öykünün tümü güzel sürprizlerle dolu da beni neresi mest ettiği usta biliyor musun?
Finali.
" Şam babası" " iskele babası" benzetmeleri...
H.Hüseyinin dediği gibi " Acıyı bal eylemiş"
Selamlar....