- 724 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
18. HİKMET OKUYAR ÖDÜLLÜ ŞİİR YARIŞMASI SONUÇLARI Açıklandı
TÜRKİYE ’nin, illerimiz ve ilçelerinin, tanıtım turizm kültür sanat etkinliklerine canlılık kazandırmak; ’ Türkiye O k u y o r ’ kampanyasına,
’ Okuyar ’ diyerek yüzde yüz katkı yapmak adına Şüsiyad Başkanı Şair Yazar Gazeteci Hikmet Okuyar tarafından; Giresun, Şebinkarahisar, Köprübaşı’nda Proje çalışması olarak özenle hazırlanan Tanıtım Turizm Kültür Sanat Eseri Türkiye Sevdası ’na kaynak oluşturmak gerekçesi ile Türkiye genelinde tertiplenen ’’ ÖZELLİKLERİ ve GÜZELLİKLERİ ile İLLERİMİZ ve İLÇELERİ ’’ Konulu
” 18. Hikmet Okuyar Ödüllü Şiir Yarışması ’’ sonunda 18 Mayıs 2015 günü Eğitimci Bestekar Müzisyen THM Sanatçısı Ali YOLCUBAL başkanlığında yapılan değerlendirmede;
- Özellikleri ve Güzellikleri ile ANTALYA ve İLÇELERİ konusunda AKDENİZ GÜNEŞİ ANTALYA Şiiri ile yarışmaya katılan Tarık TORUN; 2015, HİKMET OKUYAR Türkiye Birincilik Ödülü kazandı.
– Özellikleri ve Güzellikleri ile BURDUR ve İLÇELERİ konusunda Gurbet Türküleri ve Sipsi Şiiri ile yarışmaya katılan Sadi TELTİK, 2015, Hikmet Okuyar Türkiye Birincilik ödülü kazandı.
– Özellikleri ve Güzellikleri ile KASTAMONU ve İLÇELERİ konusunda, KASTAMONU şiiri ile yarışmaya katılan Kadir KAYA; 2015, Türkiye Birincilik Ödülü kazandı.
– Özellikleri ve Güzellikleri ile KIRIKKALE ve İLÇELERİ konusunda, KIRIKKALE GÜZELLEMESİ Şiiri ile yarışmaya katılan; Zeki AKDOĞAN, 2015 Hikmet Okuyar Türkiye Birincilik Ödülü kazandı.
– Özellikleri ve Güzellikleri ile KIRŞEHİR ve İLÇELERİ konusunda KIRŞEHİR Şiiri ile yarışmaya katılan; Mehmet Kahvecioğlu, 2015 Hikmet Okuyar Türkiye Birincilik Ödülü kazandı..
– Özellikleri ve Güzellikleri ile NİĞDE ve İLÇELERİ konusunda NİĞDE şiiri yazan Harika UFUK, 2015 Hikmet OKUYAR Türkiye Birincilik Ödülü kazandı.
– Özellikleri ve Güzellikleri ile SAMSUN ve İLÇELERİ konusunda Atatürk kenti Samsun Şiiri ile katılan Mazlum Cihangir; 2015, Hikmet Okuyar Türkiye Birincilik Ödülü kazandı.
– Özellikleri ve Güzellikleri ile SİİRT ve İLÇELERİ konusunda SİİRT İLLERİ Şiiri yazan Ömer KARA; 2015 Hikmet Okuyar Türkiye Birincilik Ödülü kazandı.
– Özellikleri ve Güzellikleri ile SİVAS ve İLÇELERİ konusunda SİVAS DESTANI Şiiri ile yarışmaya katılan; Refik KUTLU 2015, Hikmet Okuyar Türkiye Birincilik Ödülü kazandı.
- Özellikleri ve Güzellikleri ile ŞANLIURFA ve İLÇELERİ konusunda ŞANLIURFA DESTANI Şiiri ile yarışmaya katılan Mazlum CİHANGİR , 2015 Hikmet Okuyar Türkiye Birincilik Ödülü kazandı...
- TRABZON ve İLÇELERİ konusunda TRABZON SEVDASI ile yarışmaya katılan Mustafa YAZICI; 2015, Hikmet Okuyar Türkiye Birincilik Ödülü kazandı
Şebinkarahisar Giresun ve ilçeleri dahil doğup büyüdükleri ve yaşadıkları iller veya ilçeler için yarışma kapsamında özelliklerimizi güzelliklerimizi şiir güzelliğinde aksettirerek Türkiye Sevdası PROJE çalışmalarına öncülük eden; Aslı UZUN, Ahmet ACAR, Emine Gül OBAN, Eyüp Göksu, Fatma Erdem Yamak, Gülden TAŞ, Şelale Hatice SATGUN, Hüseyin KAYA, Mürsel ADIGÜZEL, Sabiha SERİN, Serpil KAYA, Leylican Leyla YILDIRIM, Rabia BARIŞ, Reyhanülkü Ahıska, Yaşar CERİT de 2015, HİKMET OKUYAR ŞİİRE ÜSTÜN HİZMET ÖDÜLÜ kazandı.
...
22. ŞEBİNKARAHİSAR TURİZM ve KÜLTÜR ŞENLİKLERİ KAPSAMINDA, TÜRKİYE SEVDASI COŞKUSU ile Mustafa YAZICI ve Hüseyin KAYA ’nın ödülü ve çamsakızı çoban armağanı; 19 Mayıs 2015 günü, Şebinkale Kültür Sanat Alanında 1001 İsim 1001 Eser Okuyar Karma Sanat Sergisi açılışı öncesinde verildi..
Refik KUTLU, ŞELALE Hatice SATGUN, Nihat ÇELİK ve Ahmet ACAR’ın ödülü de Şebinkarahisar Bir Bahar Akşamı Şiir Dinletisi ile Okuyar Şiir Sohbetleri öncesinde; Atatürk Evi ve Bahçesi Kültür Sanat Meydanı’ nında Ödül Serlevhası, Türkiye Sevdası, Şair Kalemi ve çamsakızı çoban armağanı ile beraber verildi..
Etkinlik öncesinde ödül sahibi konuklara; Turan Okuyar, Ahmet Okuyar, Mehmet Okuyar, Nilgün Okuyar organizeleriyle;
Şebincevizli katmer, Şebincevizli Tereyağlı Un Helvası ile Kınık ayranı ikram edildi.
Açılışı Trabzonlu Halk Bilimcisi, Şair, Yazar, Gazeteci Mustafa Yazıcı tarafından yapılan; 1001 İsim 1001 Eser Okuyar Karma Sanat Sergisi kapsamında ise Türkiye Sevdası Karadeniz Sevdası Amaya Sevdası Giresun Sevdası Şebinkarahisar Sevdası Güzel Sanatlar Öncüsü dostların eserlerinden örnekler;
SALIPAZARI, 19 MAYIS TÖRENLERİ ve 7 gün 7 Gece Şebinkale Şiir Etkinlikleri vesilesiyle, ŞEBİNKARAHJİSAR CUMHURİYET MEYDANI ile ŞEBİNKARAHİSAR VİLAYET MEYDANI ve ATATÜRK EVİ ve ortamlarındaki sanatsever halka, sanatseverlere, öğretmenlere, üreticilere ve öğrencilere armağan edildi.
Sabiha Serin’in ödülü de; Giresun Aksu Şenlikleri’ne katkıda bulunmak için 20 Mayıs 2015 günü geldiğimiz ve Giresun Atatürk Parkında; Müzeyyen Keskin organizasyonları ile gerçekleştirilen Giresun Sevdası, Amasya Sevdası, Karadeniz Sevdası ile Türkiye Sevdası tanıtımları, İmza Günü ve Okuyar Şiir Sohbetleri kapsamında ödül şeref serlevhası Türkiye Sevdası ve çam sakızı çoban armağanı ile beraber verildi..
Giresun’ daki tören öncesi de Giresunlu Eğitici Şair Vahit Kaya’nın Keşap, Karabulduk Beldesi Çamlıca Köyündeki Kabri; Şüsiyad Başkanı Hikmet Okuyar, Zurna Sanatçısı Keşaplı Sanatçılar Topluluğu Başkanı, Şair, Şiir Yorumcusu Hüseyin KAYA ve Gebze Giresunlular Eski Dernek Başkanı Hasan Nihat DİZMAN ile AMASYAŞAT Başkanı Müzeyyen KESKİN, Amasya Sevdası tasarım danışmanı Canan KESKİN tarafından ziyaret edildi.. BASAD Şiir Etkinlikleri Sunucusu, Giresunlu Eğitimci Şair, Şiir Yorumcusu, Şebingülü Dostu Vahit Kaya ile ebedi aleme göç eden ecdadımıza Dualar okundu..
.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.