...sabah güzel uyanacağım ....
"....sabah güzel uyanacağım inşaallah......" deriz ya
...bundan böyle..kendimize alışkanlık yapalım..ve dikkatli olalım..
"....sabah güzel uyanacağım inşaallah......" dedin ya ...bundan böyle..kendine alışkanlık yap..ve dikkatli ol...ne dediysen öyle ol artık..! ..olmayacaksan da söyleme ve duana da alma..!
olacağın hal neyse ya söyle ...öyle ol..! ya da söyleme boşuna..kendini de kandırma..!
kendini kandıranlar..kandırılmayı hal duasıyla kendine davet etmiş olur....
.....uyandığında içinde ki duyguları yönetemezsin..anlasan da işine gelmez bazen.....içinde olanlar neyse ne..tamamen seni ilgilendirir....
SENDEN BEKLENEN YÜZÜNÜN TEBESSÜM ETMESİDİR..!
..görüldüğü KADARIYLA....uyandığımız gibi..İÇİMİZ TEBESSÜMLÜ YÜZÜMÜZ TEBESSÜMSÜZ uyanıyor ve GEZİNİYORUZ.."yeni uyandım yaa..".....sözleriyle de "..ben böyleyim anında açılamıyorum "deriz de SAVUNURUZ KENDİMİZİ..!
şöyle de bir gerçek var hayatımızda.."....ama sen başkasından..".HER ZAMAN SENİN İSTEDİĞİN GİBİ OLMASINI BEKLERSİN..İSTERSİN..olursa hoşuna gider..olmazsa da..BANA TAVIR HAVASINDA senin yüzün surat asıklığına döner...GERÇEĞİNE dikkat etmeliyiz..!
..uyandığımızda yüzümüze "tebessüm elbisesini ..maskesini giydirelim..takalım.." lütfen..!
...suratının asıklığı ..KENDİNEDİR KENDİNE..!
...sabah güzel uyanacağım inşaallah....
BAKALIM SÖZÜMÜZÜN ERİ MİYİZ..YOKSA BOŞUNA DUA EDEN MİYİZ..?
zaman gösterecek değil..her sabahın buna şahid olacak..!
...
...bir de uyandığımızda maskelediğimiz "yüzümüze bakalım aynamızda" da değiştirelim uyanış güzelliğine yaptığımız hatayı..!
..ne demek bu?....
şu demek...dışa vurumundan benim anladığım....aslında uyandığında görünüşe göre güne hiç te güzel başlamadın ama kime nasıl davranacaksan öyle maskeliyorsun yüzünü..! bu da zaman alıyor...buna da sen.....uyandığımda ben böyleyim.......bahanesi uyduruyorsun..! gülmeyen ..tebessümü olmayan bir yüzü seyretmeyi kim arzular..kim ister ki..!
uyanış güzelliği ÖNCELİKLİ GÜZELLİKTİR aslında hepimiz için..!
....böyle işte..
.....sabah güzel uyanacağım inşaallah....
her zaman ki gibi SEN BİLİRSİİN..!
......
..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.