- 622 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gece ötesi yazıları( Meçhul sevgiliye )Veda- 4
Gece ötesi yazıları( Meçhul sevgiliye )Veda- 4
He sonun arkasında bir başlangıç noktası bulunur. Benim vedalaşmalarımda öyle oldu. Bitti dedim bundan sonrası yok ama öyle değilmiş. Dilin söylediğini kalp tasdik edip onaylamıyorsa on defa, yüz defa, bin defe, milyon kere vedalaş sadece dilde kalır yüreğe akmazmış. Sakın bu girişi yaptıktan sonra barıştığımızı falan düşünmeyin. Barış o kadar uzaktaki bunun yanında Kafdağı bir adım ötemde sayılır.
Aydınlık yüzlümün barış masasına oturmaya hiç niyeti yok. Belki haklıdır. Anlayamadığım nokta hiç mi benim haklı olduğum taraf yok. Kim bilir tekrar bir araya gelirsek tartışabiliriz ki burada da benim haklı çıkmam mümkün değil. İnsana koyan da bu. Ben hiç mi haklı olmayacağım. Daha vahimi de bizden gayri herkes kazançlı çıkıyor. Kaybeden neden biz oluyoruz? Hele hala Meçhul sevgilimin beni eskisinden daha fazla seviyorken. Sevdiğini nereden biliyorsun demeyin. Ben ne zaman sevmekten vaz geçersem bilirim ki artık Aydınlık yüzlüm de beni sevmekten vazgeçer. Bu şu demektir aramızda gözle görünmeyen, kopması mümkün olmayan bir bağ vardır. Gönül bağı. Ben Tuğrul Ahmet seni sevmekten vaz geçmeyeceğime göre bir birimize kavuşamasak ta bu sevgi sonsuza kadar sürecek.
Tuğrul Ahmet
Aydınlık yüzlüm
Ve
Sonsuz sevgi
Eşittir
Mutluluk
Sonucu kavuşamamakta olsa
23.04.2015/Perşembe
Saat;21/11
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.