Yolsuzluk İlleti...!
Son zamanlarda yapılan kamu oyu araştırmaları toplumumuzun ne kadar içsel değerlerden uzaklaştığını açık ve net ortaya koyuyor,
Bu tablo karşısında zerre kadar akıl ve vicdan sahibi olan ve zerre kadar ALLAH korkusu olan insanın aklını yitirmemesi de iman zayıflığının açık ve net göstergesidir..!
Devlet yönetiminde ki yetkili mercilerin yolsuzluğu konusunda Halkın beyan ettiği düşünce..
Söz konusu vahim tabloda ki sonuç araştırmaya konu olan 2.700 Denek den edinilen izlenim yüzde 70 yakın deneğin yolsuzluğu önemsemediği ve önemsemediği gibi de kanıksadığı sonuçlardan ortaya net bir şekilde yansımış.. (Bu çok KORKUNÇ bir durum)
Hani bizim içsel değerlerimiz, Hani bizim Dini değerlerimiz...
Biz ki mensup olduğumuz yüce İSLAM dininin tebliğcisi ALLAH ın Resulü Hz. MUHAMMED (A.S) kendi ağzından bizzat "Hırsızlık yapan kızım Fatima da olsa vallahi elini keserim" düsturunun mesajı ne oldu da hükmünü yitirdi...!
Ne oldu da,: Toplumun büyük bir kesimi yapıldığı aşikar olan yolsuzluk ve Hırsızlık karşısında duyarsız oldu...
Ne oldu da.: Toplum inandığı değerlere ters düşen bu duruma kayıtsız kaldı..
Bu demektir ki Geçim korkusu ALLAH korkusunun önüne geçmiş..
ALLAH Akibetimizi Hayır eylesin...!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.