- 603 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gece ötesi yazıları( Meçhul sevgiliye) (VEDA)-3.Gece
Gece ötesi yazıları( Meçhul sevgiliye) (VEDA)-3.Gece
Ben seni sevdim ama aklının alamayacağı kadar çok. Sen ne yaptın bu sevgiye sarılmak yerine hep bir şeyler aradın. Ve bu noktaya geldik. Benimle yetinmek hiç aklının kenarından geçmedi. Dün beni yazdığın yazılarla çıldırttın. Bütün köprüleri atmama sebep oldun. İnşallah bundan çıkaracağın bir ders olmuştur. Daha iyi bir günlerimiz olabilirdi. Yine seveceğim ama yalnızca tek başına benim Meçhul sevgilim. Daha evvelki yıllarda olduğu gibi yine yüreğimde yaşayacaksın. Terk farkla. Yalnız olarak sana dokunmadan, parlak tenini öpemeden, okşayamadan, sarılamadan. Vedala arkasından kavuşma olmadıkça hiçte hoş bir şey değildir. Gönül isterdi ki ayrılacaksak bir birimizi kırmadan kırıcı sözler sarf etmeden ayrılmak. Olmadı yürütemedik.
Artık dönüşü olmayan bir yola girdik ne olursa olsun hep yüreğimde yaşayacaksın, hep hasta olup olmadığını düşüneceğim. İzmir’e gidip gitmediğini, dönüp dönmediğini düşüneceğim. Onun için Pazar günü emanetlerini almaya geldiğinde beni burada bulamayacaksın.
Seni hep beni severken takındığın o güzelim tavrınla hatırlayacağım. Sevişirken gözlerindeki gördüğüm o mutluluk senden bana kalan tek yadigâr olacak.
Seni hep sevdim daha evvelde dediğim gibi bundan sonra ne kadar yaşayacağım bilmiyorum ama ölünceye kadar seveceğim.
Not; Şifremi değiştirmem ise sana gösterebileceğim en ciddi tepki idi ama sen bunu bile anlamak istemedim. Allah yolunu açık etsin inşallah bensizde mutlu olursun.
Senin dediğin gibi,
Ben deli adam.
Not-2; umarım bu yazıyı okursun.
Vedalar zor oluyor be Meçhul sevgilim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.