- 1418 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Birkaç bozuk cümle
Diyorlar ki; sevdiğin değil hevesinmişim, gelir geçermişim.. Ben konup göçmeye değil, kalmaya gelmiştim sana, yürek kafesin dar geldi sanırım uçurdun bu kanatsız kuşu, sonsuz maviliklere.
Hiç bu kadar gitmemiştim kendimden, bir başıma ve umarsızca..
İki damla yaş oldun, düştün gözlerimden, süzülemedin yanağımda kurudun, izin kaldı, dudağımda tuzun kaldı..
Sanırım ayrılığın en güzel yanlarından birisi deli gibi özlemek. Seni öyle çok özlüyorum ki, o kadar içimdesin ki, tarifi yok bu duygunun.
Not defterim yine doldu, cümleler allak bullak, toparlamak, toparlanmak şart oldu!
Tüm yaptığın haksızlıklara rağmen, hala sana inanıyor olmamın, salakça olduğunun farkındayım. En garibi ise sana benden başkasının inanmıyor olması. Onların gördüğünü ben niye göremiyorum?
İnsanın; bir anlayanı olmaması, çok kötü.
Söylenecek tüm kelimeleri yutmak, harf harf susmak, acını paylaşamamak. Daha da kötüsü senin için kan ağlarken, karşındakilerin ağız dolusu gülmeleri, sanırım ben çok komiğim (!) Beni düşürdüğün durum bu, ya da kendimi düşürdüğüm durum, senin yüzünden!
.
Seven insan yargısız infaz yapamaz
Seven insan umarsızca çekip gidemez
Seven insan sevdiğini yok yere üzemez..
Sevmeyen biri için de üzülmeye değmez!
Olurda bir gün geri dönmeye karar verirsen, şapkanı önüne koy ve iyice düşün. Ya sonum olursun bu alemde kefenimi biçersin, ya da sonsuza kadar hayatımdan çekip gidersin!
Birkaç zamandır; göğsümün orta yerine bıçak saplıyorlar sanki, bu zamansız ağrılar sensizlikten mi, yoksa yorgunluktan mı bilmiyorum. İlaçlarımı alıp biraz uyumak istiyorum, çünkü seni bir tek uyurken düşünmüyorum ve sızılarımı az da olsa unutuyorum.
Sen hep iyi ol olur mu, ben sensizken asla iyi olamayacağım çünkü..
Seher vaktidir kuşlar bile uyandı cıvıl cııvıllar.. Minarelerden yükselen Ezan sesleri gök kubbeyi yırtıyor, içimde tarifsiz bir huzur var, iyileşiyorum sanki.
Allah’ım! Yüzümde hissettiğim serin rüzgar için, kuşların cilveleşen ötüşlerini duyduğum için, bir umut gibi her sabah güneşi yeniden doğurduğun için, binlerce kez Hamd olsun! Hamd yalnızca alemlerin Rabbi olan Allah’adır.
Not: Sana dair son kez kurulmuş birkaç bozuk cümleydi, hepsi bu! Senden nefret ederek içimde ki sevgiyi öldürmeyeceğim. Seni affediyorum ve en güvenli yere, Allah’a havale ediyorum. Gönlünde yaşattığın her ne ise, dilerim ki bu hayyatta tek ödülün o olur. Haydi şimdi uğurla beni, çünkü senden gidiyorum!
Dil-ruba Emine Genç 27 Nisan 2015 Pazartesi 10:00
YORUMLAR
aman Allahım seven bi kalbin düştüğü duruma bak, sevdikce terkedilmiş sevdikce çile çekmiş...
umarım birgün içindeki özlediğin huzura kavuşursun, yüregiyin yangını söner yüreginde yer edenleri seversin. sevdikce karşılığını bulursun.....
yazınız güzeldi hüzün dolu...
saygılarımla