- 1026 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ANKARA da
Bundan yıllar önceydi belki 15 belki 20 sene Ankara ya ablamın yanına gitmiştim ben o zaman
Memleketim Turhalda görev yapıyordum.Ablam bekar ve yalnız yaşıyordu neyse akşam gece evdeyiz yattık sabah oldu ablam işe gitti ben se acele etmeme gerek yoktu uyoyorum nasılsa acele etmeme gerek yok oh keyfim yerinde ne yapayım uyandım kalktım bir anda kapıya gitti elim aaaa oda ne kapı üzerimden kilitli değilmi! hadi bakalım birden kaynar sular döküldü tepemden aşağı ALLAHIM! ne yapacağım bir an tüm olasılıklar gözümden gelip geçti hay ALLAH bu neydi bereket versin odada parelel telefon var o zaman tabi böyle beşikteki bebeğin bile cep telefonu olduğu zamanlarda değiliz ya! eee aradım ablamın işyerini gelmediğini söylediler ha burada belirteyim ablamın ev zemin katta olduğu için pencerelerde demirli güvenlik için ablam Eryaman da oturuyor çok severdim oraları düzenli bahçe site içerinde yeşillik çayır çimen güller arasında;pencereden binadan çıktığını düşündüğüm kişilerden yardım istiyorum içeriden kilitli kaldığım ve iç kapı anahtarlarından olup olmadığını sorup yardım istiyorum ama nafile ...
Tekrar ablamın işyerini arıyorum ablam işe gelmiş alo demesiyle açıyorum ağzımı yumuyorum gözümü derken kız şaşkın binada görüştüğü komşusuna bırakmış anahtarı varmış yedekte.
_Merak etme ben telefon eder açtırırım kapıyı
dedi.
sonra kapıyı açtırdı saatler süren mahkumiyetim gözümün önünde flim gibi geçen kaygılarım sona erdi
Akşam eve geldiğinde ablama sordum
_Kapıları iç kapıları neden kitlediğini sordum
_Yalnızlığın verdiği korkuyla kilitliyorum. dedi
Ve anlattı yalnız yaşadığı ve zemin kat olduğu için tüm oda banyo mutfak dahil kilitleyip kendince tedbir alışından o gün kilitli kalmışım dostlar işte böyle bir anım oldu görüşürüz dostlar ALLAH kimseleri mahkümiyetlerde kilitli bırakmasın amin hoşçakalın...
YORUMLAR
annemde de var o korku,hele asansörde kalmak korkusu.Tebrik ederim saygılarımla.
BİR GARİP ZEYNEP
unutulmayan anılar...
ablanız haksız sayılmaz hele bu zamanda yalnız kalmak bile zor.
ilgiyle okundu kaleminize sağlık