ADI İÇİN YAŞAMAK VE SARAYLARDA YAŞAMAK
ADI İÇİN YAŞAMAK VE SARAYLARDA YAŞAMAK
08.21 19.04.2015 Konya
Hani vardı ya Ömer Karaoğlu’nun yıllar önce söylediği adı için yaşamak ezgisi… Şimdi bu ezgiyi dinliyorum.. Adı için yaşamak… O’nun için yaşamak. Nam-ı Celili Muhammedi yi güneşin doğup battığı her yere ulaştırmak.. Adı için yaşamak.. saraylarda yaşamak değil bu. Bu yaşamak da değil.Bu yaşatmak. Bu ömrünü Allah’a ve Resulune adamaktır. Saraylar, nebilere velilere alimlere, liderlere göre değil, saraylar kisralara nemrutlara göredir.. saraylar insanı benliğinden eden yerler.. Sözüm Sahibine. İyi dinle. Eğer milletin hizmetkarıyım diyosan hala ne ala. Ama bilesin ki sözlerin bir ok gibi milletin yüreğinde kanıyor... Seviyorsan eğer milletini biraz düşün yaşamayı. Adı için yaşamayı, her nefeste adını solumayı. Ve düşmeyi adı için bin kere, sevdası ile toprağa… eğer gönlünde biraz sonsuz mutluluk iksiri sevgi varsa, bu çağrıma kulak verirsin.. saraylarda insanlar yaşayamaz.. saraylar nemrudlara göre.. sense Nemrud değilsin. Sen insanların gönlünde yeri olan bir hatipsin. Bir lidersin. Şu istikbali inkilabat için de en gür sada islamın sadası olacaktır nidasını duyuyorsun elbet. Lütfen düşün biraz lütfen düşün. Ve yaşama, yaşat. Milletimizi bu düşmüş olduğu girdaptan kurtarmak için dua et ve çabala. Etrafındaki samimiyetsizlerin sözüne güvenme. Adı için yaşa, saraylarda yaşama. Eğer dinlersen şu giryaniyi bak gör nice güzellikler olacak Allah’ın izni ve inayetiyle.. Nurlarla..
Mehmet Akif Sönmez
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.