- 594 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gece yazıları (Meçhul sevgiliye)-13. Gece
Gece yazıları (Meçhul sevgiliye)-13. Gece
Kavgalarımız bitti. Eski güzel günlerimize döndük. Çok mutluyum. Sevgilim de mutlu. Bu gece hiçbir şey gelmiyor aklıma. Bu yüzden sadece kısa, kısa notlar yazacağım Meçhul sevgilime.
Adaklar adadım uğruna benim olsan delişmen durumlara düşmemem için. Mecburuz üstesinden geleceğiz bu hayatın istesek de, istemesek de. Feveranlarda olmayacağım. Olmayacağız. Yanımda sen varsın. Benden bir adım ileride. Hep arkanda olacağım güven bana Meçhul sevgilim.
Sen İzmir’de ben İstanbul’da sen İstanbul’da ben evimde yatağımda sen kollarımda.
Sadece sen varsın aklımda, fikrimde, yüreğimde, kalemimin ucundan akan kelimelerde.
Sen yaşamsın bende o yaşamda bir nokta.
Yedi sene evvel bana yazdığın bir mesajında bana demiştin ki, Sana yarınlarıma umut geleceğimde mutluluk olmanı isterim kabul eder misin? Demiştin.
Uzun bir yoldan sonra birbirimizin umudu ve mutluluğu olduk Meçhul sevgilim.
Bende cevap olarak;
Eğer benim hayallerim, benim aşkım, benim umudum, benim kadınım olmayı kabul edersen, Evet aşkım demiştim. Sözünde durdun kadınım oldun bende erkeğin.
Karanlık gecelerimin Aydınlık yüzlü Meçhul sevgilim, önünde diz çöküp sana çektirdiğim kötü günler için tekrar özür diliyorum.
29.03.2015/ Pazar
23/00
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.