- 466 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Engelsiz Film Replikleri
Engelsiz Film Replikleri
- Birinin sana bir şey yapamazsın demesine izin verme… Bir hayalin varsa onu koruman gerek. İnsanlar bir şeyyapa- maz ve senin de yapamayacağını söylerler. Bir şey yapmak is- tiyorsan, gidip onu zorla al.
Umudunu Kaybetme – The Pursuit of Happiness
- Bu maskenin altında etten daha fazlası var. Bu maske- nin altında bir fikir var! Ve fikirler kurşun geçirmez.
V for Vendetta
- Annem hep şöyle derdi: “Hayatta devam edebilmek için geçmişi arkada bırakmak gerekir.”Benim koşmam da bununlailgiliydi sanırım.
Forrest Gump
- Nehirdeki en büyük balık, yakalanamadığı için bü- yüktür.
Büyük Balık – Big Fish
- İmkansızı elediğin takdirde geriye kalanlar gerçek- lerden ibarettir.
Sınav - Exam
- Ben de bir zamanlar görebiliyordum. Ve yeteri kadar da gördüm. Buradakilerden daha genç çocukların kollarını bacaklarını kaybettiklerinigördüm. Ama onurlu bir ruhtan daha saygın bir şey görmedim.
Kadın Kokusu – Scent of a Woman
- İnsanları efsane yapan, yaşarken yaptıklarıdır.
Koruyucu – The Guardian
- Köyümüzde yaşlı bir bekçi vardı, gece devriyelerinde bağırırdı: ’’Her şey yolunda. Her şey yolunda!” Bizde hu- zurlu bir şekilde uyurduk.Sonra bir gece, bir hırsızlık oldu. Ve öğrendik ki meğerse bekçi körmüş! O, ‘Her şey yolunda!’ derdi, biz de güvende hissederdik kendimizi. Ogün bu kal- bin ne kadar kolayca korkabildiğini öğrendim. Kandırma- nız gerekiyor onu. Sorun ne kadar büyük olursa olsun, ‘Her şeyyolunda. ’ Diyeceksiniz… ’’
3 idiots
- Hayat bir dondurmadır; erimeden tadını çıkarın!
Black
- Üzerinde durduğunuz kaya yuvarlanmaya başlarsa atlayın. Yoksa siz de onunla birlikte yuvarlanıp ezilirsiniz. Sadece aptallarkayanın üzerinde durmaya çalışırlar…
Kyoami “Ran’’
- Yaşam savaşı içinde yaşamayı, yaşatmayı ve unut- tuklarını anlat.
İncir Reçeli
- Bir insan, olduğunu hissettiği kişidir.
Zafer Madalyası
- Dünyada taştan olmayan ve kimsenin senden alama- yacağı bazı şeyler vardır. İçinden alamayacakları, dokuna- mayacaklarıbazı şeyler. Asla dokunamazlar… Umut.
Esaretin Bedeli
- Sözcükler ve fikirler dünyayı değiştirebilirler.
Ölü Ozanlar Derneği
- Akşemsettin İstanbul’un Fethi öncesi Fatih Sultan Mehmet Han’a;
- Nedir bu halin. Ordun neden savaşmıyor.
- Kırk gündür buradayız Ak şeyhim
- Sabır insanın 2. aklıdır, amacını ve hayallerini hep diri tutar.
- Vazgeçemezsin Mehmet… Unutma; Sert rüzgarlar yüksek dağlarda eser.
Fetih 1453
Annem ‘herkesin kaderini kendisinin çizdiğine inanırım. Yaradanın sana verdiğiyle iyisini yapmalı- sın. ’derdi. (forest gump filminden)