DOSTLUK.....
ŞÖYLE Kİ;
Dostluklar zordur… Arkadaşlıklar da… Kolay tesis edilemeyen hasletlerdir bunlar… Meşakkatle, zahmetlerle, türlü zorluklarla doludur…. İşte bu durumlara rağmen kurulan Dostluk veya Arkadaşlık sağlamdır ve artık hiçbir şeyin önemi yoktur…
Bazen sağlam dediğiniz ama yanıldığınız Dostluk ve Arkadaşlıklar da olabilir..En küçük menfi bir olayda gerçek yüzler ortaya çıkar ve bu dostluklar biter. ..Binlercesi yaşanmıştır bu örneğin…..
Bazı dostluklar nasıl binbir zorlukla kurulmuş ise öyle ufak bir esintide yıkılması da zordur…Lakin iki taraftan birisi bu dostluğu yıkmak için özel bir çaba gösteriyorsa yapacak bir şey yoktur…Diğer taraf uğraşsa da, yorulsa da, mücadele etse de kurtarmak için nafiledir….
Eyyy… Benim önem verdiğim, ama bir türlü kendini önemli görmeyerek sürekli benden uzaklaşmak isteyen DOST veya ARKADAŞ dediğim kişiler….
Bendeki yerinizin önemini bilmediğiniz belli… Ama bendeki de sabır…Ben sizi başımın üstüne çıkartmak istedikçe siz gözümü çıkarmak isterseniz, parmağınız kırılır..Ben size İnsan muamelesi yaparken siz kendinizi küçültmek için uğraşırsanız her türlü küçüklüğü hak edersiniz….
Şimdi, Benin DOST dediğim ve bana DOST diyebilen insanlara sesleniyorum….Dökün eteğinizdeki taşları,varsa şapkanızı da çıkartın önünüze koyup düşünün….Bendeki yeriniz bakidir….Ama siz yerinizi yadırgadıysanız eyvallah, ben getirdim, siz gidebilirsiniz…Ama giderken kırıp dökmeyin, bir gün tekrar dönünce olursanız kalacak yeriniz olsun…..
Ve, şunu da hiç unutmayın…
Ben geniş yürekliyimdir, ama o kadar geniş mezhepli değilim…..İnandıklarımdan taviz veremem…..Yüreğimde yer bulmak ne kadar zorsa, çıkıp gitmek de o kadar zordur…Buna rağmen gidebilen döndüğünde aynı itibarı ve saygıyı beklemesin…. Herkes ederi kadar…Kiminin değerini ölçecek ayar yoktur…Kimisi de fiyat etiketi ile gezer…..
Son olarak;
Benim DOST’um olmak da DOST’um kalabilmekte önemlidir….
Çünkü ben İNSAN’a ÖNEM veririm, CAN veririm…..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.