- 1469 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
VATAN, MİLLET, BAYRAK; ATATÜRK
Vatan, millet, bayrak ve Atatürk düşmanlarının azgınlıkları giderek artıyor. Bunu içinde ulusal değerleri taşıyan şiirlerime hayâsızca yapılan saldırılardan anlıyorum. Şimdi hiçbir solcu kalkıp da ’ Bu değerleri savunmak şöven milliyetçiliktir’ gibi lügat parçalamaya da kalkmasın! Bu üç değere sahip olmadan bugünkü koşullarda yeryüzünde var olamazsınız. ’Mevcudiyetimizin yegâne temeli’nin ne olduğu Atatürk’ün Gençliğe hitabesinde net ve kesin bir dille belirtilmiştir!
18 Mart 1915 Çanakkale Deniz Zaferi’nin 100.yıl dönümünü büyük bir ulusal coşkuyla kutlayacağımız şu günlerde, bu saldırıların ne menem saldırılar olduğu ve emperyalist işbirlikçilerin çıkarları doğrultusunda, milli birlik ve beraberliğimizi, toprak bütünlüğümüzü bölmek, ülkeyi parçalamak istedikleri bir kez daha göze batıyor!
Bu durumda yaptığım bu tip hainlerin seslerini kesmek için, engelllemek oluyor. Bunu hem Facebook’ta hem de başkaca sitelerde yaşadım.
Şimdi saflaşma süreci ve hayâsız saldırılara karşı savaş kaçınılmaz görünüyor. Ülkeyi kan döke döke bu hale getirenlerin ardında emperyalist güçlerin olduğu kuşkusuzdur.
Bu hain emellerin içerideki en büyük destekçisinin kimler olduğunu, ülkenin bugünlere nasıl geldiğini, getirildiğini, emperyalizme bağımlılık sürecinin ne zaman, hangi Parti kanalıyla başlatıldığını, ve onların devamı olduklarını sanki matah gibi öne sürenlerin kimler olduğunu herkes bir daha düşünsün ve önümüzdeki seçimlerde oylarını herkes ona göre kullansın!
Ancak tehlike o kadar büyümüştür ki artık demokrasi yoluyla da bir çözüme ulaşılamayacağı, haince saldırıların giderek şiddetlendirilmesinden anlaşılmaktadır. Ülkemizi Ortadoğunun diğer ülkeleri gibi bir kan deryasına çevirmek isteyen bu iç ve dış güçlere karşı çok uyanık olmamız gerekmektedir.
Gelinen noktada hiçbir seçimin ülkeyi huzura kavuşturamayacağı izlenimi giderek güçlenmektedir.
KAHROLSUN YARI FEODAL, YARI KAPİTALİST SÖMÜRÜ DÜZENİ!
KAHROLSUN EMPERYALİZM!
KAHROLSUN FAŞİZM!
YAŞASIN TAM BAĞIMSIZ DEMOKRATİK VE LAİK TÜRKİYE CUMHURİYETİ
Şaban AKTAŞ
15.03.2015
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.