- 566 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AURA AVCISI (bölüm 4 )
Atilla bir gün Silvannur’un akşam Akademiden çıkarken onunla gelmesini ve öğrenci öğretmen dolaşmanın güzel birşey olduğunu ve bir sürü karmaşık kelimeyle birşeyler anlatmak için yanına geldiğinde sadece yüzüne boş boş bakmış ve sadece “Tamam” diye bilmişti ki bir anda Atilla önde o arkada yürümeye ver bir restorana oturmak üzere olduklarını fark etmişti..çok dalgın sesiz bir hali vardı sanki bişeylerden etkileniyor gibiydi .Atilla duruma el atması gerektiğini düşündüğü için öğrencisine böyle bir öneride bulunmuştu. Bir süre oturduktan sonra aralarında derslerle ilgili arkadaşaları ile ilgili kendileri ile ilgili kısacası detay muhabbetler geçmişti ki şehrin Doğu kapısında bir patlama olmuş ve alarm verilmişti..şehir 3 ana kapıdan oluşuyordu kuzey-güney- Doğu en Batıda ise kraliyet sarayı ve sarayın arkadasında ucu bucağı gözükmeyen ormanlar ve yüksek dağlar bulunuyordu kısacası doğal bir sur doğal bir koruma vardı o bölgede.. Doğu kapısındaki patlamanın büyüklüğü heryerden duyulmuştu belli ki bu iyiye alamet değildi..Atilla bir anda Silvannurun güç seviyesinin karmaşıklaştığını ve korku strese bağlı bişeyler olduğunu fark etti hayır hayır bu kesinlikle başka birşeydi Doğu kapısındaki aura silvannuru etkiliyordu.. Attila öğrencisini alıp hemen saraya doğru koşmaya başladı.. saraya geldiğinde bahçede zırhını , savaş aletlerini kuşanmış bir bölük gördü şaşkınlıkla devam etti saray kapısında General Kradusu görür ve hemen sillvannuru yere indirip onu içeri götürmesi için kapı nöbetçilerine verir..Kradus’a bir bakışi attıktan sonra birşeylerin yolunda gitmediğini anlar ve tam sorusunu soracakken ..
Kradus ;
“Atilla sarayda kal içerdekileri korumak için güvene bileceğimiz ve herkez tarafından sevilen sen varken gözümüz arkada kalmayacak” der.
Atilla şaşkınlıla bu uzun cümledeki son kısım olan “gözümüz arkda kalmayacak” kısmı kafasının içinde yankılanır..Kesinlikle kesnlikle birşeyler ters gidiyor diye düşünür ve tekrar bir soru sormak için nefensini alır ki..
Kradus ;
“Eraylın ortalıkta yok ve Kral orion şuanda Doğu kapısında” der.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.