- 3629 Okunma
- 35 Yorum
- 3 Beğeni
DEĞERLİ DOSTLARA VEDA MESAJI
Değerli Dostlar !
Pek çoğunuz bu satırları okurken ben bu alemde olmayacağım.
Lütfen telefonla ya da bir başka şekilde ulaşarak bu kararımdan vazgeçirmeye çalışmayın beni.
Bıktım artık bu şekilde yaşamaktan. Kesin kararlıyım bu sefer. Çoktan yapmam gereken şey buydu zaten.
Evet…Siz bu satırları okuduğunuzda ben artık bu alemde olmayacağım.
Hay Allah…Olayı hemen Yeşilçam filmlerine bağladınız sanırım.
Yok yahu korkmayın…İntihar filan etmiyorum. Ölmek gibi bir niyetim de yok. Sağlığım sıhhatim de hamd olsun yerinde.
Yani ben bu sanal alemde olmayacağım bir kaç gün. Onu demek istedim.))))))))))
12.03.2015 Tarihinde yani bu gün, iki oğlumla birlikte Yunus’umun ve Elif Nur’umun yanına gidiyorum. Birkaç gün orada kalacağım. Gittiğim yerde İnternet yok. O bakımdan dört beş gün aranızda olamayacağım.
O bir kaç günden sonra tekrar döneceğim ama döndükten sonrası oldukça önemli. Çünkü orada artık tamamen yeni bir hayata başlayabilirim ki bu ihtimal oldukça fazla.
Oradan döndükten sonra bir daha oraya gidersem bu, bahsettiğim yeni hayatın başladığı anlamına gelir. İşte böyle bir durumda beni artık bu sanal alemde eskisi kadar sık göremeyebilirsiniz. Ama oradan İstanbula döndüğümde tekrar oraya gitmezsem benden çekeceğiniz var.
Uzun lafın kıssası…Ufukta bir evlilik var.
Gelin ata binmiş ‘’ Ya Nasip’’ demiş. Damat arabaya binince ne der bilemediğim için ben de bir şey demeden sessiz sedasız gideceğim.
Benim için ‘’Hayırlısıysa olsun ‘’ Diye dua edin.
Sizleri çok seviyorum.
Tekrar görüşmek dileğimle.
Resim mi? E artık üç seneden fazla bir zamandır beni tanımış olmanız lazım. İçimdeki o muzip çocuğun marifeti. )))))))
YORUMLAR
Resmi görünce . topladım dostu eşi. yaptım helvayla bişi :)))))
Değerli Arkadaşım. hakkında hayırlısı olsun. çok sevindim...Rabbim sana ailenle evlatlarınla güzel günler göstersin inşallah. sen her şeyin en iyisini hakediyorsun çünkü...Tekrar hayırlı uğurlu olsun arkadaşım
Selam ve sevgilerimle
Vallahi Hocam ne diyeyim ki, ben alışkınım desem yalan olmaz.
Yanlış anlamayın da, sözüm kendim için değil. Yaklaş yaklaş kulağına söyleyeyim. (Babam için dedim)
Adam canı sıkılınca avrat değiştiriyor. O yüzden alem değişikliğine alışkınım. Pek yabancılık çekmem yani bu sözler üzerine. Git git sen rahatına bak... Biz burada bekleriz. Ola ki her hangi bir sıkıntılı durum falan olursa alim Allah haberimiz olsun. Evvel Allah hele ki ben görümce olaraktan hani...
Yandı gelin yani...
:)
sami biberoğulları
Mezar kısmı şaka olsa da evlenme kısmı şaka değil )))))))))
Yine de yardıma ihtiyacım olursa elimin altında hazır bir kıta bulunması iyi bir durum ama anlayamadığım yardımın kime olacağı )))) Yani sakata gitmeyelim arada))
Selam ve sevgilerimle.
ya pes be hoca bir an allah korusun aklıma kötü şeyler geldi nefesimi tutup okudum yaaa ypılırmı bu be bize neyse ki sonunda anladım okuyunca
sami biberoğulları
Yahu sen bari alışmış olman lazım değil miydi benim bu tür şakalarıma)))))))))
Haa şaka dediysem yanlış anlaşılmasın. Verdiğim haber gerçektir.
Selam ve sevgilerimle.
SAADET KILIÇASLAN
ilk yazınız ürküttü
Rabbim evlatlarınıza bağışlasın
ayrıca tebrik eder saadetler dilerim
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Rabbim hayırlısı neyse hakkınızda onu nasip etsin inşallah. mutluluklar dilerim şimdiden görüşebilmek sizi tekrar okuyabilmek dileğiyle...
sami biberoğulları
Evlendikten sonra yine görüşeceğiz ama belki bu kadar fazla buralarda olamayacağım. Şimdilik bilemiyorum bunu.
Her şeyin hayırlısı diyelim.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Ben yine yazı ve şiirlerimle buralarda olacağım ama belki bu kadar sık olmayabilir. Bunu zaman gösterecek.
Selam ve sevgilerimle.
Güle güle Kardeşim.Dönüşte yine karşılaşırız.Hayırlı yolculuklar.
"Allah güzel ölüm nasip etsin!"Bu da benim sana şakam olsun ama;
Herkese semek lazımdı?..
sami biberoğulları
Bir insana edilecek en güzel duayı etmişsiniz aslında.
Çok sağ olun var olun.
Selam ve sevgilerimle.
Hocam her veda beni üzmüştür sizin bu vedanız gibi ama mutluluğunuz söz konusu olunca sizin adınıza sevindim Her şeyin gönlünüzce olmasını dilerim Yinede gözümün dolmasına engel olamadım Umarım bundan sonraki hayatınız dileğiniz doğrultusunda seyreder saygılarımla değerli Hocam
sami biberoğulları
Yazının başlığı her ne kadar veda ise de ben ikinci ailem olan bu siteden ayrılmış değilim. Yine buralarda olacağım. Sadece belki eskisi kadar sık buralarda olamam.
Ben de sizleri, özellikle de seni çok seviyorum. Güzel dileklerin için teşekkür ederim.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
babammmmmm haydi hayırlısı mutluluk artık çalsın kapını anneciğimi getir evine kızçeni unutma :)
sami biberoğulları
Seni unutmak mümkün mü? Hem bir yerlere gittiğim de yok. Sadece yeni bir hayata, yeni bir düzene başlama kararı bu ama ikinci ailem olan buradan da tamamen kopmayacağım elbette.
Rabbim sana da beklediğin mutluluğu nasip eylesin.
gider ayak yaptınız yapacağınızı allah hayırlı uzun ömürler verin size yeni yaşamınızla ailenizle birlikte
mutluluklar diliyorum saygılar selamlar
sami biberoğulları
Ben buralardayım yine Allah nasip ederse. Belki daha az olacak bu ama ikinci ailem olan bu siteden ve arkadaşlarımdan da kopmayacağım elbette.
Selam ve sevgilerimle.
Ağabey hayırlı uğurlu olsun şimdiden mutluluklar diliyorum hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun inşallah.
sami biberoğulları
Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Nurhayat Ablam bundan sonraki hayatımda gelin lehine kaynanalık yapacakmış bana. Öyle diyor. Artık bundan sonra bol bol kaynana Nurhayat hikayesi okuyacaksınız demektir bu da )))))
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Şuç varsa benim, ceza varsa yine benim))))))))))
Selam ve sevgilerimle.
Şakaydı- ciddiydi : bir gidip bir geldik. Seni tanıyoruz Sami hoca da, dünyayı da tanıdık ne yazık ki ! Hayatın kime ne yaptıracağı, nereye sürükleyeceği gerçekten de belli olmuyor. Seni galiba iyi bir yere sürüklüyor. İnşaallah Allah gönlüne göre verir de yaşadıkça güzel günler görürsün. Şimdiden mutluluklar. Dualar seninle hoca.
sami biberoğulları
Hayat beni bir yerlere sürüklüyor evet...Dualarınızla inşallah iyi bir yerlere ve durumlara sürükleniyorumdur.
Selam ve sevgilerimle.
Yüce Mevla'dan; size iki dünya saadetini getirecek hayırlı bir evlilik yapmanızı niyaz ederiz.
Gönlünüzden neşe eksik olmasın Hocam.
Selam ve dua ile...
sami biberoğulları
Allah razı olsun
Selam ve sevgilerimle.
Kıymetli hocam
Sizin suçunuz yok, bütün kabahat bizlerde vay yakışıklı hocam, vay karizmatik ve çekici hocam diye diye sizi yoldan çıkardık. Eee sonucun böyle olması gayet normal, hay dilimiz susaydı da sizi bu şekilde gaza getirmeseydik yani kendimiz ettik kendimiz bulduk
Kaldı ki aday olan şanslı kişi kimdir? Nedir? Siz bizlere sormadan böyle bir şeye nasıl kalkışıyorsunuz? Hadi kalkıştınız bakalım bizlerin rızası var mı? Sonuçta siz kamuoyuna mahal olmuş birisiniz
Hocam; yapmayın lütfen, bakın yakmayın kendinizi daha çok gençsiniz önünüze ne fırsatlar çıkar sizi, ne doktorlar, ne mühendisler ister yapmayın ne olur. Hem sonra size söylediğimiz o iltifatlar gereğinden fazla söylenmiş sözlerdi. Tamam, sempatik ve entelektüel özellikleriniz var ama örneğin, çekiciliğiniz tamamen abartıdır, fakat görüyoruz ki ne söylersek söyleyelim siz çok kararlısınız. Peki, o zaman gidin, mutlu olacağınız yere gidin ve bizleri düşünmeyin bizler başımızın çaresine bakarız. Bağrına taş basar kaderimize razı oluruz bir gün dönecek olursanız bizler sizi bekliyor olacağız, ama şuna emin olun ki biz dostlarınız da bulduğunuz mutluluğu kimsede bulamazsınız. Ne oluyor lan bana öhöm öhöm hayırdır inşallah))
Ha, bu arada şaka bir tarafa bizleri de ihmal etmeyin sakın!!
Sevgili hocam; sağlık, mutluluk ve tüm güzellikler, sizin ve çok kıymetli eşinizin olsun
Gönül dolusu saygı sevgi selamlarımla
Serhat BİNGÖL tarafından 3/12/2015 6:17:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Hani gördüm ama böylesi bir acıtasyonu hiç görmemiştim doğrusu. Neredeyse ben bile oturup ağlayacak ve ''Lan oğlum Sami sen n'aapıyorsun böyle?'' diyecektim kendi kendime.
Her ne kadar o müthiş karizmama ve çekiciliğime ufak da olsa bir sataşma olsa da bunu şenin haberin doğurduğu şaşkınlığına veriyorum çünkü o konudan o kadar eminim .
Burası benim ikinci ailem. Hiç bir zaman ihmal edilmeyecektir inşallah.
Güzel dileklerin için çok teşekkürler.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
sen peşin peşin okuduğuna göre ben sağ olduğum müddetçe üç kulhuvallah bir fatiha alacağın var benden)))))))
Öldüğüm zaman okumazsın artık n'aapalım)))))))))))
Selam ve sevgilerimle.
Allah, iyiliğini versin hocam yav!
Korkuttun bizi gerçekten.
Senin gibi, hayatla matrak geçen biri,
''Hadi, intihar ediyorum ben'' diye cümle kurmaya kalksa,
bizlerin toptan anında telef olmamız gerekir vallahi.
Şu evlilik meselesi de çok ilgimi çekti.
İnşallah gerçekleşir.
Ne yalan söyleyeyim,
senin gibi pırlanta kalpli bir insana da yakışır hani.
Belli olmaz, evlilik gerçekleşince,
kangallara yemek yapmak zorunda kalmazsın, dolayısı ile daha çok vaktin olur belki.
Ancak,
bu bilgisayara bağlı kalmak nedeni ile ufak tefek kıskançlıklar oluyor.
Bu nedenle, deftere ayıracağın zamanın azama ihtimali var.
Bak ben işi nasıl çözdüm, sana tiyo olması babından yazayım buraya.
Tembelliğe alışmamak ve üzerimize farz kılınan görevi yerine getirmek için,
her sabah zamanında namaza kalkıyorum. Eşim de kalkıyor.
Abdest, kesinlikle uykumu alıp götürüyor.
Eşim ise, daha bir huzurla devam edebiliyor uyumaya namazdan sonra.
Dolayısı ile sabah altıdan, oğlanın kahvaltısının hazırlanacağı 07.30 a kadar,
kocaman bir birbuçuk saatim oluyor.
O zaman dilimi de, defteri ziyaret etmeme,
kalem dostlarının yazılarını okuyup yorumlamama yetiyor.
Kendi hikayelerim için, ayrı bir zaman ayırmam gerekiyor.
Onu da, gece eşim uyuduktan sonra yapıyorum.
Ha,
hatırlatayım,
eşim biraz bozuluyor buraya takılmama.
Ne zaman balkondaki masama kurulup, bir kaç cümle yazmaya kalksam, hemen çayını-kahvesini alıyor ve karşıma kuruluyor. Ardından da başlıyor sohbete.
Sonuç?
Bizim hikaye yine gece geç saatlere kalıyor.
Böyle işte bu işler hocam.
Bu hayırlı olay gerçekleşirse,
seni bekleyen vaziyet-i umumiyeyi aktarayım istedim az buçuk.
sami biberoğulları
Öncelikle güzel dileklerin ve şahsıma gösterdiğin teveccüh için çok teşekkür ederim.
Bu yeni yaşantımda kangallara yemek yapma diye bir sorunum olmayacak ama oldukça meraklı bir torun gibi bir sorunum olacak ve beni bilgisayar başına oturtacağını pek sanmıyorum. Bakalım artık ne olacak? Ben de bilmiyorum şimdilik.
Hanımın tutumu nasıl olur? Onu da çok bilemiyorum. Zaman gösterecek her şeyi ama kesin olan bir şey var. İkinci ailem olan bu site ile bağlarım kopmayacak elbette.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Çok çok teşekkürler.
Selam ve sevgilerimle.
Hayırlı niyetleriniz hayırlı sona ulaşır inşaallah Sami Hocam.
Huzur dileklerimle...
sami biberoğulları
Çok çok teşekkürler.
Selam ve sevgilerimle.
Hayırlı olur inşallah. Rabbim tamamına erdirsin kararınızı değerli arkadaşım.
sami biberoğulları
Çok çok teşekkürler.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Çok çok teşekkürler.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Çok çok teşekkürler.
Selam ve sevgilerimle.
Hayırlıysa olsun. Selametle git ve mutlu olduğun yerde yaşa.
Selam ve sevgiler
sami biberoğulları
Çok çok teşekkürler.
Selam ve sevgilerimle.
Hay Allah iyiliğiniz versin ilk başlar da korktum :) Allah hayırlı uğurlu etsin Sami hocam inş şimdiden tebrik ediyorum elbet yalnızlık Allah'a mahsus darısı isteyen bekarların başına :) selametle gidin inş selam saygı dularımla.
sami biberoğulları
Ben ayağımı sürüyorum. Bakalım ardımdan kimler takip eder beni.
Dediğiniz gibi darısı tüm isteyen arkadaşlarımın başına.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Çok çok teşekkürler.
Selam ve sevgilerimle.
Gelin ata binmiş, "Ya nasip" demiş...
Şeeen ola düüüğüüün şeeen ola!...
Hocam, inanır mısın, kızı evden çıkarmış baba hüznünü duyuyorum...
Yine güldürdün bizi, Cenabı Allah da sizi güldürsün inşallah...
Fakat siz yine de bizi şu harika yazılarınızdan mahrum bırakmayın, ne olur!...
Millete dert olan bu kadar hassas konularda gösterdiğiniz ciddiyetten, sağduyudan, tarafsızlıktan, samimiyetten ve paha biçilmez emeğinizden dolayı şahsen çok çok teşekkür ederim...
Kaliteli anlatımınızla haz alıyoruz yazılarınızdan...
Selam ve saygılarımla.
sami biberoğulları
Yazı ve şiirlerimle yine buralarda olacağım ben. Rabbim ve yeni yaşamım izin verdiği ölçüde tabii ki.
Güzel dilekleriniz için sağ olun var olun.
Selam ve sevgilerimle.
Yekta Attila
Çok sevindim hocam...
Hoş geldiniz, sefalar getirdiniz...
İnanın, şu üç beş gündür okudukça sadece gülüyordum,
şimdi düşünüp, yorum da yazabileceğim diye seviniyorum...
Selam ve saygılarımla.
odum koptu okuyunca... intihar olayına cok karşıyım ben ne olursa olsun sebebi ama sonuc sevindirdi.. hayırlı ugurlu olsun mutlu bir yuva kurarsınız inşaAlah şair kardeşim saygılarımla...
sami biberoğulları
Çok çok teşekkürler.
Selam ve sevgilerimle.
Önce çok korktum ama Sami Hocam inançlı ve hayat dolu dedim olamaz...
Hadi hayırlısı bakalım inşallah her şey gönlünüzce olur...Hayırlı haberlerinizi bekliyoruz..
Güle güle gidin güle güle gelin....Saygı ve selamlarımla....
sami biberoğulları
Çok çok teşekkürler.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Çok çok teşekkürler.
Selam ve sevgilerimle.
Hocam en içten dileklerimle hayırlar diliyorumsize ve sevdiklerinize.Güle güle gidin ve güzel haberlerle evinize dönün inşallah.Dün bir okulda yaptığım bir açılış konuşmasında değerli yazınız olan "başını eğdirmedim...."adlı makalenizden çok istifade ettim.Lütfen yazmaya devam edin.saygılar efendim.
sami biberoğulları
Çok çok teşekkürler.
Yaptığınız bir konuşmada benim yazımdan istifade etmeniz benim için onur vesilesidir. Allah nasip ettiği müddetça yazı ve şiirlerimle buralarda olacağım yine.
Selam ve sevgilerimle.
Hakkınızda hayırlısı olsun dileğimle.
Satır arasında böyle bir istekte bulunmuşsunuz.
Umarım gönlünüzce olur yapacağınız yolculuk ve umarım mutluluk olur dönüşünüzde.
Açıkcası yazının başlığını görünce klasik veda mesajlarından sanmıştım.
İçinizdeki muzip çocuk hiç ölmesin inşallah.
Varsın sanal hayatınızda çok olmasın reel hayatınızda mutluluğu yakalayında.
Tekrar yolculuğunuzun size hayırlı olmasını diliyorum.
Herşey gönlünüzce olsun.
sami biberoğulları
Çok çok teşekkürler.
Selam ve sevgilerimle.