- 1416 Okunma
- 12 Yorum
- 1 Beğeni
ÇOCUK OLASIM GELDİ
Ahmet Selim iki buçuk yaşında.
Olmayan kızımdan torunum.Bana anneanne diyor.
Bir gün elinden tuttum site içinde geziye çıktık.Daha henüz bir kaç kelime konuşabiliyor. Binalar arsında dolaşıp yeşillik alana geldik. Bahar geldi diye tek tek kır çiçekleri açmaya başlamış. Ahmet Selim çimlerin üzerinde koşuyor, hemde anne anne diye sesleniyor.Ahmet Selimin gözlerinin içindeki parıltıyı görmek lazım..Hem gülüyor, hem koşuyor hem de coşuyordu.
Bir ara bir tek kelebek gördü.Anne anne deyip bana seslendi ve kelebeği gösterdi. Kelebeğin yanına geldiğinde kelebek uçtu. Kelebek uçtu ama Ahmet Selim de kollarının açtı ve kelebek gibi uçmaya başladı. Kelebek nereye gidiyorsa o da o tarafa koşuyordu. El uzatıp tutmak istiyordu. Ama onun tutmayacağının bilmiyordu. Kelebek uçtu ve gitti. Bu sefer çiçekleri gösterdi. Anne diyor hangi çiçeği koparacağının şaşırıyordu.Çiçeklerin hepsinin annesine toplamak istiyordu. Arada ablasına abla diyemiyor la diyor. Ona da çiçek koparıyordu. Küçücük elleri çiçekle dolmuştu. Elleri doldu ama hala çiçek kopartmak istiyordu.
Eve gitme anın geldi ama Ahmet Selimi çimlerden bir türlü çıkarmıyordum.
İşte o ana çocuk olasım geldi. O masum gözleri ile hayata bakışı, sevinci, coşkuyu, heyecanı en önemlisi mutlu oluşu gözümün önünden bir türlü gitmiyordu.
Şükran Güneri Arslanbay
07/03/2015
YORUMLAR
:Şükran Güneri:
Küçücük şeylerle mutlu olabilen masum hayalleri olan çocuklar...İnsan büyüdükçe sorumlulukları da artıyor haliyle ve tabii dünya koşturması.Ama çocuklarda henüz sorumluluk yok ne hayat pahalılığı ne geçim derdi vs...Henüz hayatın gerçeklerinin farkında olmadıkları bir dönem yaşadıkları için belki de bu saf ve temiz halleri,mutlulukları,gözlerindeki pırıltı.
Çocuk olmak güzel şey vesselam.Çok sade ve samimi bir yazıydı,tamamen içten geldiği gibi yazılmış.Tebrik ederim yaşanılan o an çok güzel tasvir edilmiş.Sizdeki ve Ahmet Selimdeki mutluluğu görür gibi hissedebiliyor insan yazıyı okurken...güzeldi
Nice güzel paylaşımlara
:Şükran Güneri:
Kısa, öz,naif ve hümanist duygularla harmanlanmış bir yazı okudum. Yarım asra yakın aralarında kaldığım benim ebedi dostlarımın tin dünyası ne güzel betimlenmiş. Kutlarım.
Riyasız ve yalansız çocukluk duygularını kaybetmeyenlere selamlar olsun...
Emeğe saygımla, esenlikler...
çocuk kaldığımız için şanslıyız
çocuktan büyümedik biz
değilse başkaları gibi rant, insanları kullanma.. başkalarının haklarına tecavüzle uğraşıyor olurduk
Ahmet Selim anneanne demezdi..
demiş-dememiş duymazdık umurumuzda olmazdı
şükür
bizi biz kılan herşeye
dostlara
gönlünüze sağlık
hayırlı günler gülücüklere bereketler dilerim efendim..
Yazınız beni çok etkiledi çoğu zaman hepimiz isteriz çocuk olabilmeyi çok sade bir dille çok açık ve sıkmadan anlatımınız için sizi kutlarım
:Şükran Güneri:
:Şükran Güneri:
Çocuk olmak çok güzel özgürce hiç bir şeyi düşünmeden yaşamak sadece yaşamak
:Şükran Güneri:
Kalemine yüreğine sağlık
allah tüm çocukların bahtını açık etsin
sevgilerimle
:Şükran Güneri:
Teşekkür ederim.
Selametle kalınız..
Eve gitme anın geldi ama Ahmet Selimi çimlerden bir türlü çıkarmıyordum.
İşte o ana çocuk olasım geldi. O masum gözleri ile hayata bakışı, sevinci, coşkuyu, heyecanı en önemlisi mutlu oluşu gözümün önünden bir türlü gitmiyordu.
keşke çocuk olarak kalınabilse
bu harika yazınızı kutlarım
kaleminiz ve yüreğiniz daim osun saygılar...
:Şükran Güneri:
Hepimizde baskın kalan bir şeyler vardır mutlaka. Bir gün yaşantımızda iz düşümlerini yaşarız, şartlar olgunlaştığında. Bir çırpıda anlatıvermişsiniz çocukluğumuzu ve büyük çocuk olduğumuzdaki hayallerimizi, beklentilerimizi.
Hangi yaşta olursak olalım hep biraz çocukluk yokmudur içimizde...
:Şükran Güneri:
çocukla birlikte geçmişten geleceğe anıların canlanması güzel gerçekle birlikte makale okudum rabbim çocuklarınıza hayırlı uzun ömürler versin kutlarım