Bir Yazar Bir Kitap
Bir Yazar Bir Kitap
Erdal Sarizeybek in Büyük Suikast kitabini okuduktan sonra memleketimizde gelisen olaylari daha rahat algilayacaginizdan eminim. Sarizeybek 1514 yilindaki caldiran savasindan günümüze kadar bize kürt sorunu gibi gösterilmek istenen dogu ve güneydogu anadoludaki ic huzursuzlugun nedenlerini, nasil gelistigini ve hangi devletlerin bu sorunu sahiplenerek kendi menfaatleri icin destekledigini ve oy verdigimiz liderlerin pkk nin gelismesine nasil katki sagladigini okuyacaksiniz. Ciller ile türkiye dönülmez bir yola girdigini,Özalin Pkk sagladigi yararlar, Ugur mumcunun neden öldürüldügünü daha iyi anlayacaksiniz bu kitabi okuyurak. PKK sorununu ve Ugur mumcu cinayetinin aydinlanmasini saglayabilecek kisilerin sirayla nasil faaili cinayetlere kurban gittigini görecekceksiniz. Yakin siyasi tarihimizin nasil ihanetlerle dolu oldugunu ve Türkiyede yasanan sorunlarin bir ic sorundan ziyade bir dis sorun oldugunu anlayacaksiniz. Akp nin abd ve israilin nasil oyuncagi oldugunu ve istediklerini nasil rahatca yaptirdiklarini, amaclarinin israil devletinin güvenligi icin cevresinde bulunan ülkeleri etnik ve din bazinda bölerek gücsüzlestirmek ve elbetteki sevr anlasmasinin 64 maddesini uygulamak yani bagimsiz bir kürt devleti kurmak oldugunu göreceksiniz. Akp vatana degil emperyalizime hizmet etmektedir. Kürt sorunu olarak algilatilmak istenen meselenin ardindakileri görebilmek icin bu kitabi okumanizi tavsiye ediyorum.Cagimizin vebasi bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak hastaligindan kurtulmak icin bu kitabi okuyun.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.