- 524 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Toprak
Toprak demek vatan demek. Vatan demek toprak demek. Biz bile topraktan yaratılmışız. Bu sefer kendime başlık aramama gerek yok. Toprak başlığı altında diğer konulara da değinirim. Toprak Vatan bütün konulara uygundur.
Bugün sağlığımın derdindeydim. Dünya tersine dönse umrumda olmazdı. O derece yani. Benim bir yerime bir şey oldumuydu ben sağlığımdan korkmaya başlıyorum.
Bugün yenice hapı yedik dedim. Pardon yuttuk dedim. Sabah erkenden kalkıp kahvaltımı yapıp giyinip evden çıktım. Tam evden yukarı çıktım. Yani yola vardım. Hastane yazan dolmuş geldi. Yağmur da felaket yağıyordu.Dolmuşa binip hastane de indim. Sıra numara mı alıp doktorun kapısına vardım. Sıram gelince içeri girdim. Sonra kan vermeye gittim. Kanımı verdim. Hastaneden çıktım. Eve yürüyerek geldim. Dolmuş parası vermedim:). Tahlil sonuçları öğleden sonra çıkıyor. Yolda gelirken toprağa şu sözü yazdım.
Bize ait toprakları başkaları ele geçirdiyse biz bazı nedenlerden dolayı ya vazgeçmişizdir ya korkup kaçıp çekilmişizdir. Ya da parayla satmışızdır. Bu sözleri şimdiye kadar aklımda tuttum. Herhangi bir yere yazmadım. Şimdi burda paylaşıyorum.
Eve gelip karnımı doyurdum. Sonuçları almak için tekrar hastaneye gittim. Tahlil sonuçları çıkmış. Vitaminim eksikmiş. Doktora "doktor bey ben her şeyi yiyorum neyden kaynaklanıyor bu" dedim. Doktorun dediği aklımda kalmadı. Ama vücut emmemiş sözüne dayalı bir şey söyledi. İlacımı yazdı. Hastaneden ayrıldım. Eczaneden ilacımı aldım. Ve kullandım. Ayak parmaklarım kasılıyordu . Hastalığım budur. Tehlikeli bir durum yok görünüyor. Ama iki gündür ayaklarımla kollarımda bir çıtırtı çatırtı var. Herhalde kemiklerim kırılıyor. Allah sonumu hayreylesin.
Daha benim hayallerim var. Evlenip iki oğlan iki kız büyüteceğim. Ben düşünce evlatlarım bana bakacak. Ben ölünce de oğlanın birisi salımın ön tarafından birisi de arka tarafından tutup taşıyacaklar. Kızlar için bir şey düşünemedim. Onlar da herhalde helva mı dağıtırlar:). Allah’a ne zaman dua etsem Allah’ım ben evlenmeden hayırlı evlatlar yetiştirmeden ne sağlığımı al ne de canımı al diye dua ediyorum.
Allah büyük bakalım nasıl bir hayat yazdı. Yaşamadan bilemeyiz. İnşallah sağlıklı bir hayat yazmıştır.
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.