- 732 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
yaşam heybemden ****
YAŞAM HEYBEMDEN KARIŞIK --3--
*****(( Sen varsın diye
sırra kadem bastı tüm alem !!
Sen müstesna, eşsiz gailem !!!))
***** (( Her lisanda anlaşırken,
sükut etti gözlerin !!!
Şimdi dilini neyleyeyim !!!! ))
***** ((Senin bakışlarına alışığım
; neler seyrettim kirpiklerinde.
. Git gideceksen ,sıfırı tükettiysek.
. Bırak o zaman emanet kalsın;
nice hatıralarımız var gözlerin de!!!)))
********* Nedamet en büyük akıl hocasıdır !!!
**** Sahip olduğunuz imkanlarınıza göre ; istek ve arzularınızı yönetir, kendinize çeki düzen verirseniz karamsarlık kapınızı çalmayacaktır !!
**** Sürekli yükselen yaşam grafiği, sonraları düz çizgide seyreder ve bir gün tepe taklak aşağılara hat çizer !!!!
**** Bazen kendinizi tahlille ve akort etmek isterseniz; istediğiniz zaman ve mekanda ruhunuzla konuşunuz sessizce !!!
***** Her kişi kendince ihtişamlıdır. Hiç kimseyi kendi mükemmelliğiniz, farklılığınız ve muhteşemliğinizle ezmeyiniz.. Bırakın o özelliklerinizi; kendileri fark etsinler !!! O takdirde; daha etkileyici,yol gösterici, kalıcı bir rehber olursunuz !!!
**** Bir konu hakkında fikir beyanlarınız da duruma göre zikzaklar çizerseniz itibarsızlaşırsınız !!!
**** Şu aşk,sevda,sevgi üzerine neler yazılıp,çizilip klişe haline getirilmişse indirin çerçevenizden !!!! Kendiniz yaşayın ve yazın !!!!
**** Uğraştığınız her ne ise zevk ve şevkle mesai sarf edebiliyorsanız; koşacağınız uzun maratonda asla yorulmazsınız !!!
**** Etki,baskı ve yönlendirme altında iseniz ; düşünce ve bilgilerinizde berraklık ve arılık ; sellerdeki kütükler gibi sürüklenip,akıp gidecektir.. Mecraanızda yalpasız fikirlere ulaşmak için; özgür iradenizin hakimi olmalısınız !!!!
**** Hayatta o kadar yıl geçse de anlatılamayacak,tarif edilemeyecek çok şey kalacaktır geride !!!!
**** Bırakın kumarı..Zarı hayatın güzellik ve iyiliklerine atın !! En büyük düşeş odur ve hep kazanırsınız !!!
**** " Ben çok tecrübeliyim !!!!".... Doğrudur !!! Öyle ise sen çok suç,hata,kabahat,günah işlemişsin dir !!!
****** Ya; her olaya , her şeye yabancı kökenli kelimeler bulup kullanmak ; kültürlü olmanın ilanımı ?? Yok mu, yetersiz mi kelimelerimiz,terimlerimiz ha !!!!
****** "Bir dünya yaratmış ikisi için.. Onunla ağlayıp, gülmek için !!".. Yapma ya !!! Madem öyle hünerin var da neden ağlatıyorsun ya !!!!
****** DUYGULARI BELLİ ETMEYEN GÖZLÜK icat edildi !! (Basından )) ... Revanç ta olacağını sanmıyorum... Duygusuz olanlar o kadar çok ki !!! Alıp ta neyi saklayacak yani!!!
****** Benim Lugatımda Doğulu-Batılı , Fakir-Zengin Ayrımı Yoktur .- Şeref’liler Ve Şerefsiz’ler Ayrımı Vardır . . ! diye paylaşmış bir dost !’!O zaman işiniz kolay !!! Sadece şerefli olanları sayınız !!! İnanın fazla zamanınızı almayacaktır !!!
***** Öyle gelişi güzel sıfatlar yüklemişiz ki .. Örneğin : " EV HANIMI !!" ... Oldu bitti ben bu kelimeye bir anlam yükleyemedim !! Yani bir bayanın HANIM olması için ev le mi anılması gerekiyor !!!
***** Bir deniz varmış, dalgalarında aşk olan ... Gece ve hava soğuk ama; atlasam şöyle alıp götürür mü ki dalgalar beni ???
****** GÖZ YAŞLARIMLA GÜLLERİ SULAR, VÜCUDUMA BATAN DİKENLERİN ACISINI HİSSEDEREK DUDAK KIRMIZISI TAÇ YAPRAKLARINDAN ÖPMEK İSTERDİM..
Veda mektubundan..(Gabriel Garcia Marquez..)
Göz yaşına, dikenlere lafım yok ta ; şu "Dudak Kırmızısı " var ya valla aldatmaca !!! Şimdilerde o kırmızı dudaklar ruj’un eseri... Öpmeyin bence !!!
• Şiirinizi Düzenlemek İçin Tıklayın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.