- 902 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ÇOCUĞA ŞEFKAT YERİNE PENİSİ GARDİYAN EDEN İRADE..B.K.
Çocuk düşe kalka büyür " denilir fakat geri kalmış bir ülkenin çocuğuysan koşarken öldürülürsün.Güneşin kendini takip ettğini zanneden çocuk ,henüz karınca benim ayağımı ezdi diye ağlarken,siyasi amcalarının kirli emellerinin onları öbür dünyaya hazırladıklarından bihaberdir..
Din eksenli bir ülkede çocuk olmak; sana çizilen sınırları silgiyle silmek, içinden geldiği gibi davranmak, hayalinde ki oyunlardan oyuncaklar düşlemek , toplumda nur topu gibi canavarlar yaratan bu canavarlığı besleyen büyüten,okşayan gerçekliği savuşturmaya çalışan yobazların ortaçağ kindarlığında mümkün değildir.
Çocuğun başına vicdan merhamet ve şefkat yerine penisi gardiyan eden ismi adalet ve milli irade ,cismi testis olan ,tecavüzü, hırsızlığı, cinayeti hayatın olağan bir parçasıymışçasına çocuğa ders olarak veren beyinsel iktidarsızlık ,çocuğun kafasındaki insanlığın tanımını hızla değiştiriyor..
Yaşamdaki en keyifli moladır çocuk olmak...
İnsanlığa dair olumlu sayılabilecek hiçbir duygusu oluşmamış,fikirleri kan kokan insanlarla aynı nefesi solumaları ise çok ölümcül bir mola...
Berrin Korkmaz..
YORUMLAR
cesaretli bir yazı ama sanırım bu yazıya yorum yazmak üstelik evet çok aklısınız diye yorum yazmakta cesaret ister günümüzde kimsenin kimseye güvenmediği düşünülürse gardiyanlığın cinsiyetimize verdiği sıfat bile işe yaramaz.
evet çok doğru yazılmış daha da ilevesi yazılabilecek olumsuzluklar bulunuyor.
isteyen istediği kadar gelişmiş olduğumuzu söylesin
kızlarımızı erkeğin cebindeki bir obje olarak gördüğümüz sürece,cinsiyet suçlarını dini kurallardan çıkarmadığımız sürece,kız evlat doğduğu zaman havalara uçan erkekler çoğalmadığı sürece biz hep geri kalmış bir ülke ve toplum olacağız.insanların kişilik haklarına saygı gösterecek iradeye sahip olmadığımız sürece milli irade içi boş bir kavramdan öteye gidemez
çok güzel bir yazı kutlarım
kız babası Kırlangıç