- 604 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
şimdi ya gel yada çık git silinmezcesine..
14 subat 2015 ögle vakti yaslanmışım duvara elimde kahvem aklımda sen .hediyeni bile verememişim .telefon bile edememişim . günün kutlu ömrün mutlu olsun. sen iyi ol yeterli ben mi her sabah sevdiklerim İçin yeşeririm.
Bağ, bahçe bahar olurum Güneş olurum Doğarım yüreklerine Kimi zaman bir papatya ,yada kırmızı gül Olur bembeyaz sevgimi Sunarım onlara Kimi zaman ise bir bahar Dalı olur Umut olurum Umutsuzluklarına Kimi zaman bir serçe olup Konarım avuçlarına Hüzünlerine ortak olurum Serçe kadar yüreğimle bir yağmura teslim olurum bazen Bir damla düşer yüreğime ansızın Yürütürüm ıslandığımı anlamadan Soğuğa yağmura aldırmadan
sonra bir damla düşer şakağıma yüreğimde Hissederim iliklerime kadar.sonra oturur saatlerce düşünürüm ve derim ki siz Hiç nefes alırken nefessiz kaldınız mı?
Hiç içiniz haykırışlarda iken diliniz sessiz kaldığı oldu mu? yada hiç yüreğiniz yanarken içiniz üşüdü mü? Etrafındaki onca kalabalığa rağmen yüreğiniz yalnızlıktan üşüdü mü? ya hiç yapayalnız kaldınız mı hiç? Peki ya gözleriniz gülerken aynı zamanda göz bebekleriniz yaşla doldu mu?
yada HİÇ SEVDİĞİNİZE ŞİİRLER YAZDINIZ MI? SESİNİ DUYUNCA TELEFONDA.....!!? HER ŞEY MAZİYE DAİR GÖZLERİNİZDE CANLANDIN MI? GÖZLERİNE BAKARKEN KAYBOLDUNUZ MU YÜREĞİNDE? ELLERİNİ TUTMAK İSTERKEN İÇİNİZ TİRTİR ETİ İMİ...ERİDİNİZ Mİ ?ANKARAD ŞUBATIN AYAZINDA -5 DERECEDE.!!?!!? HİÇ BOYNUNA SARILMAK.....!!? KOKLAMAK İSTEDİĞİNDE KIYAMADIĞIN OLDU MU SENİN..!?
SEN SEVDİĞİNE SENİ SEVİYORUM DİYE...!!? BİLDİN Mİ UTANMADAN YÜZÜNE HAYKIRA BİLDİN Mİ SEVGİ AŞK BASİT BİR ŞEY Mİ....!!? SENCE BENİM YÜREĞİM YANAR DAĞ GİBİ YANDIĞI HALDE BEN KIYIP TA.....!!? SÖYLEYEMEDİM SEVDİĞİMİ SÖYLEYEMEDİM UTANDIM İLK DEFA BU KADAR DUYGU YÜKLÜ SEVDİM ÖLÜRCESİNE İŞTE ARKADAŞ....BİLE DİYEMEDİM !!!??
ŞİMDİ BİŞLKİ ELİMDEN KAGIT KALEM DÜŞMEZ HER HARF BAŞKA ANLAM BULUR NAKIŞ NAKIŞ İŞLERİM :Sen benim her şeyimsin Ama anlamazsın ki…. Çünkü; Senin dostların, arkadaşların Senin ailen, senin sevgilerin de var Ama oysa ki benim Senden başka, neyim var ki sanki Yok işte, yok Sen benim her şeyimsin Sahip olduğum tek şeysin Benim olmasan da, yine de benimsin ya …!!!
SEN geleydin,Tek Kelime Etmeden Bas Bağrına Sensizlikten Erimişliğimizi... Gözlerime Bak Anla..! Küllenmiş Kalbimden Fışkıran Çığlıklarımı Dinle Yeter..! Her Gün Bir Yıl Daha Yaşlandığımı... Pencereme Güneşimi Değil, Gözlerinin Işığını İstediğimi Bil... Yanarken Yüreğim Mum Gibi Eridiğimi... Sensizliğin Istırabım Olduğunu Bil Yeter...!
BİLKİ Sen Aklıma Gelince, O kadar Çok Şey Yazmak Çizmek Geliyor ki İçimden,, İşte O’an Korkuyorum Kendimden bile,Ne Sözler Anlatmaya Yeter Nede Satırlar Anlatır Bendeki Seni,,
Tek Bildiğim Merak ettiğim Bir şey Var; Gitsem Ağlar mısın Benim İçin? Hayatta En Çok Değerli Olan Şeyleri, Gözyaşlarını Döker misin Benim İçin? Sevebilir misin Sende Benim Gibi Beni..? ______Anlayabilir misin..? Duygularımın Farklılığını ,Duyabilir misin Yüreğimdeki Esen Rüzgarların Sesini..? ____Yaşayabilir misin..? Benim Gibi Bu Hasreti.? Ya da Çekip Gidermisin , Kaçarmısın Duygulardan Her Zamanki Gibi..?
Tüm Cümlelerimi Azad Ediyorum, artık gel bana özlüyorum deme ,Seni kalbime yazdım hissettir artık..!! Bir vefadır selam verip hatır sormak..Bir güzelliktir gül alıp gül sunmak..Bir tebessümdür geçmişi anıp hatırlamak.. Gördüklerimizden çok,Görmek istediklerimizdir bizi mutlu kılan...Yaptıklarımızdan çok
Yapmak istediklerimizdir as olan... Bir özlemdir güzellikleri paylaşabilmek.. benim için oysa beni
Uzaktan görenler mesut sanıyor Bilmezler ki gözlerim her gün ağlıyor İçimde dinmeyen yaralarım ö kadar çok ki biri, dursa diğeri kanıyor
yıllar oldu bir meçhul benim hayatım ... Geceyi yaşarım doğmaz güneşim Zamansız küllendi yanan ateşim Yarına çıkarımı bilmem gidişim
Dostlar içinde belki bir kez belki binlerce kez nefessiz kaldık, sessiz kaldık, yalnız kaldık, ağladık..üşüdük..hayata küstük. Unutuyoruz çoğu zaman derdimizin devasının nere de olduğunu,göremiyoruz ondan başka gidecek kapı olmadığını bile unutuyoruz.zamana yenik düşerken .
şimdi ya gel yada çık git silinmezcesine...
YORUMLAR
Olası bir seyrin geç kalmışlığı belki de...Belki de farkındalığın uzağında ya da imkan dışı.
Ama gerçek olan bir şey var ki...İçten bir seslenişti, duyguların izdüşümü bir o kadar sıcak ve yalın.
Kesinlikle durağan bir anlatım değildi tam tersine rüzgarın yönü idi esen nereye estiği belli olan yoksa olmayan mı...
Yürek dolusu tebriklerimle. Ve sonsuz selam ve saygılarımla...