- 750 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
..........BİR ŞEHİT ve Milyonlarca KÖR..........
Sana Allahtan Rahmet dilemiyorum KUZUM. Biliyorum ki Sen Allahın ŞEHİT yazdıklarından Ve Onlara asla ÖLÜLER demeyiniz dediklerindensin.
Masum yere Öldürülen ŞEHİTtir.Irzını Korurken Ruhunu Teslim EDENDE.
İki kere ŞEHİT olmak nasıl bir His; Nasıl bir makam Onu Ancak sen bilirsin
Ve Birde Seni Bu gün Rahmetiyle sarmalayan Rabbim.
Herkes kadar bende Bu gün Resmini istismar edeceğim.Bundan dolayı Zatından Şahsından Aile ve Tüm eş dost akrabalarından özür dilerim.
***Zenginin Malı Züğürdün çenesini Yorarmış Kuzum.
Senin ŞEHADETİN İLE Neye sebep olduğunu yazacağım.
Şehadetine, ŞAHİT olması gereken Milyonlarca insana bu menfur cinayet; Yeni Bir gafletin Kapısı olarak aralanıyor. Hayatta İken seni Koruyamadık.Şehit edildin ve biz Yine seni Korumayı değil.Şehadetinin GÖLGESİNDE kendi iğrençliklerimizi yazıyoruz.
ÖZGECAN.Kınalı Kuzum.Senden sonra Büyük bir İnfial olup herkes fırladı yerinden. Olamaz böyle bir şey diyerek; Top yekün ayaklandı herkes. "Artık uyanmak zamanı geldi sanarak" Hüznüne ağlarken sevinçtende yaşardı gözlerim. Boşuna ağlamışım ve boşuna sevinmişim Sen Haklı olarak giderken aramızdan, ben boşuna yaşamaya devam ediyorum.
Senin Şahsında Tüm İnsanları, insan olmaya davet edecek herkes; Leş kargaları gibi çöreklendi Şehadetinin üzerine.
Kadına EŞİTLİK
Giyim Tarzına ÖZGÜRLÜK
Kadın Hakları FERYATLARI na; Hırsızın Hiçmi suçu yok nidaları karıştı
Senin anlayacağın Kuzum. Yine sokak başlarında sapıklar kızları GÖZleriyle kesecek.Büyükler anlayışlı ve Töleranslı olacak. "Gençtir boş verin " diyecekler.Senin şehadetinle, sirkelenip ayaklanan ve kendini insan zanneden Şu mahlukatlar.Acının üzerinde horon tepecek Güya Merhamet edecek ve tekrar inlerine geri dönecekler.
Yine olmaması gereken oldu. AFFET BİZİ...
BÜTÜN KIZLARIMIZ YİNE YALNIZ VE KİMSESİZ.
ŞEHADETİNE BAKIYORUZ BİR YIĞIN KÖR.
MİLYONLARCA SIĞIR VE SAĞIR.
HERKEZ MENFAAT DİYE BAĞIRIYOR YİNE SESSİZ SESSİZ.
RUHUN ŞAD OLSUN.
a.y
YORUMLAR
merhaba hocam irtibatımız koptu sanma kardeşin vefasız değil ama biraz haylaz farklı pencereden gerekli ve güzel bir yorum okudum kaleminden acizane dedim affına sığınarak bir iki kalem de ben karaladım sevgilerimle rabbime emanetiz
Özgecan
Üç gulhu bir elham okudum önce
Belki dönmemiştir dilin özgecan
Ne gördüm ne duydum böyle işkence
Bilekten kesilmiş elin özgecan
Gülüm genç ömrüne hazan mı erdi
Bağı gülüşenine hoyrat mı girdi
Onca dal ucunda seni mi gördü
Ne de çabuk soldu gülün özgecan
Kerbela yaşatmış yezitin biri
Daim ateş olsun ebedi yeri
Halin andırıyor hazreti piri
Hüseyin’e eşti ölün özgecan
Issız bir kuytuda benzin dökülmüş
Ruhun incitilmiş tenin yakılmış
Alevler içinde canın çekilmiş
Rüzgarlar öptümü külün özgecan
Hazanın indinde gözüm tacımsın
cigerin yangısı sızım acımsın
Özge yegenimsin kızım bacımsın
Cana hançer saldı halın özgecan
Hindistanda aynı olay yaşandığında bu nasıl vahşettir demiştim
Bizde yaşandı
Nasıl evlatlar yetiştiriyoruz
Ve biz nasıl bir toplum olduysak bir genç kızın cenazesini kullanıyorlar
Yahu bu vahşetin altını dinistler doldurdu. Niye sesleri çıkmıyor. Daha vahşi olansa olaya saç mini etek meme kalça diye et üstünden yaklaşıp konuşan zevatlar. Bu beyin bilinç meselesi. Allah yardım etsin yavrucak defnedildi ama bu zevatlar halen tecavüze devam ediyorlar. Allah haklarından gelsin.
yeğinadnan
Malesef ki malesef.Hepimiz diye başlayan feryatların suniliği içinde teavüzden zevk aldığımızı müşehade etmekteyim.Güya acı çeker gibi yapıp bu menfur cinayetten vicdan azabı çekip sokağa çıkamayacak olması gerekenler Bayrağı mendil gibi kullanmaya devem ediyor.Ve maalesef ekserimizdee bu nenninin uykusunda ısrar ediyor uyum sağlıyor yada yeni hinlikler doğuruyoruz. Allah bizi İNSAN etsin yoksa bizinsan olmanın şerefinide şablonunuda Korkarım ki çoktan yitirdik.
Ne kadar dilenir bilmiyorum ama yinede iyi akşamlar ve hayırlı bir ömür diliyorum kardeş. ellerinize sağlık.