- 1028 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİLİYORUM SUÇLUYUM...
Hanı O Bakışın Var Ya ;Senin Gök Güzünün Mavisi Gibi; Denizlerin Esintisi Rüzgarların Dokunuşu Dalgaların Sahile Sevdası Gibi;
Hallen İçimi Ürpertiyor Temmuzun Sıcağındayım Ama Buz Kesilmiş Gibi Bedenim. O Güzel Bakışına Hayran Gözlerim Gözlerinde Buluyor Hayal Etiğim Dünyayı Hayatı Aşkı Sevdayı Mutluluğu Halen Keşif Bile Edilmemiş Nice Güzel Sevdalar Ve Sevgi Diyarları;
Ne Olur Kızma Bana Biliyorum Suçluyum .Elimde Değil İnan; Allı Koyamıyorum Kendimi O Güzel Bakışlarından Kumral Saçlım Kahve Renkli Gözlüm Kır Çiçeğim;
Seni Hep Böyle Seveceğim; Sevmeye Kıyamadığım.Kardelenim Nergizim Sümbülüm Ceylan Bakışlım Güzel Yarım Hayatım Bir Tanem Canım Aşkım Sevdalım Biricik Sevgilim .
Seni çok ama çok seviyorum . Biliyorum suçluyum...
Adını sen koymak istiyorum. Sana Benzeyen Her Şeyin. Mektupları Posta Kutusunda Unutulmuş Aşkların, Hevesleri Kursağında Bırakılmış Sevdaların, İhanete Uğramış Duyguların,Yalancının ,Arsızın Adını Sen Koymak İstiyorum. Karanlık Odaların,Soğuk Duvarların, Yarıda Kalmış Şiirlerin,Ve Senden Duyduğum Şarkıların, Adını Sen Koymak İstiyorum. Uğradığın Mekanların, Papatyanın ,Yaseminin Ve Karanfilin, Kısaca Sana Benzeyen Her Şeyin , Adını Sen Koymak İstiyorum Bundan dolayı Biliyorum Suçluyum.
Ben Seni Senin Ve Hiç Kimselerin Bilmediği Yüreğimin Derinliklerinde Saklı Aşk Bahçemde Yeşerttim Ve Bunu Bilsin Dünya Alem Ve Sen Seni Asla Kurutmayacak Bu Beden. Güllerin Kokusu Var Bahçemde, Senin Kokun Var Odamda Nereye Baksam Sen Varsın.Soruyorum Sana Sence Bendeki Sevda Yalan Mı?,Sence Hasretinden Uykusuz Kalmış Gözler Yalan Mı?,Sence Seni Kimselerle Değişemeyen,Seni Seninle Seven Ve Kimselerle Paylaşamayan, Seni Yalnızca Yüreğinin Sesiyle Bir Sırdaş Gibi Karanlık Gecelerde Belki Yıldızların Beklide Ay Işığının Altında Delice Hıçkırıklarla Seven Kalbim Yalan Mı? Öyle Çok Seviyorum Ki Seni sen Anlayamadın Ki Başkaları Bilsin. Bazen İçimden Ağlamak Geldiği Zaman Tek Neden Sen Oluyorsun Gözlerime Bu Bile Bana Senin Var Oluşunun Verdiği O Güzelim Ve Anlatılmayacak Mutlulukla Bütünleşince Gözlerimde Senin Bana Verdiğin Mutluluk Ve Hüznün Yarattığı Sevinç Gözyaşları Selleri Aratmayacak Kadar Delice Yere Dökülüyorlar. Ve Her Yere Düştüklerinde Seni Seviyorum Diye Haykırıyorlar. ardından Sen Yokken Yok Olan Senin Varlığında Kocaman Olan Deli Yüreğimin İçinde Rengarenk Gökkuşağı Açıyor Her Renginde Sen Ve Ben. Sensiz Kaldığım Zaman Ki Duygulu Anım, Senle Olduğum Zaman Ki Mutluluğum, Senin İçin Mutluluk Ve Hasretinden Dökülen Göz Yaşlarım, Senin İçin Hayallerini Kurduğum Ve Sevgini İçine Sığdıramadığım Dünyam Kadar Beklide Binlerce Dünya’ya Sığmayacak Kadar Çok Seviyorum. İyiki Varsın,İyiki Yanimdasın…! Biliyorum Suçluyum Bir Tanem.
Seni Çok Ama Çok Seviyorum . Aşkım…!
S.Muhammed KARAKAYA
10/02/2015/ Salı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.