- 854 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Bazen Ve Her Zaman
Bazen; bazen demek gerekir. Bazende; bazenleri bir kenara bırakıp ’her zaman’ demek gerekir.
Ama ’her zaman’ demek için de ne zaman denileceğini iyi bilmek gerekir...
Bazen insan ne aradığını bilemez avare gibi dolanır serseri mayın gibi patlamaya yer arar ona buna çatar kavga çıkarmaya çalışır.
Bazen de ne istediğini bilemez o anlarda kendini yapayalnız kimsesiz hisseder bezgin yorgun bir biçimde sezsizliğe bürünür.
Bazen de insan hırslanır tuttuğunu koparmak ister çok çalışıp çabalar gecesini gündüzüne katar başarıdan başarıya koşar ve istediğini elde eder.
Eder etmesine de bu hayatı doya doya istediğim şekilde yaşayabildim diyebilecek mi?
Bazen de insan yaşam standardın üstüne çıkıp şah şahlı bir hayat yaşamayı ister lüks yaşam onu zora sokar kolay yoldan nasıl para kazanırım derdine düşer.
Bedava nasıl yaşarım diye düşünürken kafa yorduğu zaman kadar o zamanı alın teriyle çalışarak geçirse helal paranın bereketi ona yeterde artar bile.
Bu özentiler insana hayır getirmez hayat onu geri dönülmez çarkın içine hapseder.
Bazen de insan imkansız şeylerin peşine takılır imkansızı ne kadar zorlarsan zorla imkansız olan bir şey illa bir yerden kopar,mantıklı düşünmek gerekir.Allah insana akıl ve fikir vermiş kullanmasını iyi bilmek gerekir.
İnsanoğlunda akıl ’anne rahminde cenin’ iken oluşan bir güçtür.bu gücü kullanamayan insanlar kör sağır ve dilsiz olanlardır.
İnsanoğlu bunların kıymetini iyi bilmeli akıl ve fikir insanoğlunun değerini gösterir diğer canlılardan ayrılan Yegâne özelliğimiz....
Bazen de gurbet de gönülden sevdiklerin gözünde tüter,özlemleri yüreğine çöreklenir acıtır,kavuşmak için can atarsın hasret gidermek için...
Bazen şiir olup mısralarda gönüllere akmak istersin,bazen hikaye olup masallarda yer almak istersin,bazen de kendi hayatının filminde başrol oyuncusu olmak istersin Hayatımızda o kadar çok bazenler var ki anlatmak için kalemler sayfalar yetmez.
Bazenlerimiz çok ’her zaman’larımız sayılıdır aslında en güzeli ’her zaman’ diyebilmek...
Her zaman nereden geldiğini nereye gideceğini unutmamak,İhlaslı güzel ahlaklı kul olmak emaneti teslim edinceye kadar.
Her zaman haram olan her şeyden,kısaca günahtan kötülükten uzak durmalı.
Her zaman vatanımıza bayrağımıza sahip çıkmalıyız halkımıza yararlı olmalı, ve vatanımıza yararlı evlatlar yetiştirmeliyiz.
Her zaman insan gibi insan olup sevdiklerimizi sevenlerimizi üzmemeliyiz.
Her zaman şunu unutmamak gerekir bu yalancı dünya gelip geçici şu üç günlük dünyada ne üzmeye ne üzülmeye değer.
Her zaman anaya babaya hürmeti saygıyı sevgiyi unutmamalı çünkü bu dünyada kaybedince sadece üç kaybımızın yerine yedekleri gelemez.
1.ANNE
2.BABA
3.SAĞLIK
İşte bunları kaybettiğimiz an bize geri dönüşü yok ....
HER ŞEYE RAĞMEN YAŞAMAK NEFES ALMAK ÇOK GÜZEL,HER ŞEYE RAĞMEN HAYAT ACISIYLA TATLISIYLA DEVAM EDİYOR,HERKESE SEVDİKLERİNLE BİRLİKTE SAĞLIKLI HUZURLU MUTLU GÜNLER DİLERİM SEVGİLER SAYGILAR...