- 663 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GURURLA DALGALANDIRIYORUM BAYRAGIMI
Bir avrupa futbol sampiyonasini gururla izliyoruz ve türk milleti olarak yari finaldeyiz gururluyuz.eskilere döndügümüzde televizyondan sadece diger milletleri izlemekle yetiniyorduk .O zamanlar deselerdi türkiye finale gider diye belki gülünürdü .Nerlerden nerelere gelindi. Yasadigimiz cografya da almanya irkci bir ortamda türkler asagilanir birsey yapamaz diye bir hüküm vardir ,bizler bunlari alt ediyoruz rakip almanlar simdiden kendilerini finalde sayiyorlar saysinlar bakalim biz son sözümüzü sahada söyleyecegiz. Burada her milletden insan mevcut bilhassa avrupa sampiyonalarinda yolda giden hangi arabanin hangi millet oldugu tasitlara asilan bayraktan belli olur .yari finaldeyiz ve arabaya iki bayrak astik trafikte o bayragi gören bir garip oluyor karsidan gelen bazi sürücüler elleriyle helal diye isaret ediyor almanlarin surati tabiki bir karis mactan sonra insallah daha da büzülecek . fatih terim ve futbolcularamiza helal olsun , degerlerimize sahip cikalim yikmayalim basarili olani alkislayalim. avrupada fatih terim ve futbolcularimiz dolayisiyla türk milleti saygi görüyor avrupanin dört devinden biriyiz su an .bizler millet olarak herseyi basaririz yeterki isteyelim .fatih terim daha ne yapsin avrupanin uefa kupasini süper kupasini getirdi varsa baska getiren onuda alkislayim ama alan söyle aldi böyle aldi bunlar gereksiz .köselerden yazmak tabiki isin kolay tarafi oldugundan herkes yapar oldu .fatih terimi kiskanmak fesatlik etmek o beyfendilere birsey kazandirmayacak bunu bilsinler .avrupada gecerli olan basaridir bunlar gecerlidir o da mevcut tebrikler diyerek ´sapka cikarilir sadece .
Rakip almanlar ve almanlarida devirecegiz ve bu kendini begenmis ukala almanlara cok iyi gülecegiz ve bayrak sayisini cogaltacagiz .Evin penceresinde büyük türk bayragi dalgalaniyor sokaktan gecenler söyle bir bakiyor ve sira sizde edasiyla bakiyorum onlara gururla .almanya da bayrak dalgalandirmak okadar kolay degildir . bunu bizlere yasatanlara görsek keskede önlerinde hali olsak tesekkürler saygilar .
GELECEK TÜRKLERINDIR ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.