- 1159 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRKÜLER BİZİ ANLATIR....
TÜRKÜLER GERÇEKTEN BİZİ ANLATIYOR,HAYATIMIZI,SEVDAMIZI,YAŞANTIMIZI,KISACASI HER ŞEYİMİZİ TÜRKÜLERİN İÇİNDE BULABİLİŞRİZ...
HANİ TR DE BİR PROGRAM VAR"TÜRKÜLER BİZİ ANLATIR"...
İZZET ALTINMEŞE,BELKIS AKKALE,SELAHATTİN ALPAY,SÜREYYA DAVULCUOĞLU,BEDRİ AYSELİ,NURAY HAFİFTAŞ,HEP BİRLİKTE TRT EKRANLARINDA EVLERİMİZE KONUK OLARAK YURDUMUZUN HER YÖRESİNDEN TÜRKÜLER SÖYLEYEREK HİSLERİMİZE,GÖNÜLLERİMİZE TERCÜMAN OLUYORLAR...
HADİ GELİN ÖNCE BU TÜRKÜ NÜN SÖZLERİNİ PAYLAŞALIM,SONRADA KISACA DEGERLENDİRME YAPALIM HA NE DERSİNİZ...
TÜRKÜLER BİZİ ANLATIR....
ÇANAKKALE,BALAKNALRDA,SARIKAMIŞ YEMENLERDE,
SAKARYADA,İNÖNÜDE,TÜRKÜLER BİZİ ANLATIR,TÜRKÜLER SİZİ ANLATIR,
BEŞİKTEN MEZARA KADAR,TÜRKÜLER BİZİ ANLATIR,TARLADAN PAZARA KADAR TÜRKÜLER BİZİ ANLATIR,
TÜRKÜ,TÜRKÜ,TÜRKÜLER,TÜRKÜLER BİZİ ANLATIR,TÜRKÜLER SİZİ ANLATIR....
BU GÖNLÜMÜ YAKTIM SANA,YAGMUR OLDUM AKTIM SANA,
GÖZÜM GİBİ BAKTIM SANA,TÜRKÜLER BİZİ ANLATIR,TÜRKÜLER SİZİ ANLATIR...
HALAYLARDA,HORONLARDA,HORON ZEYBEK SEYMENLLERDE,
BAHÇE İLE MEYDANLARDA,TÜRKÜLER BİZİ ANLATIR,TÜRKÜLER SİZİ ANLATIR...
İŞTE DOSTLAR,ADETA KURTULUŞ SAVAŞIMIZI ÖZETLİYOR BİR ŞEKİLDE BU GÜZEL TÜRKÜMÜZ,DEGERLİ SANATÇILARIMIZIN GÜZEL SESLERİNDE ADETA NAGMELER İNLİYOR...
HER ŞEY ANLATILIYOR BU GÜZEL TÜRKÜDE,BİRLİKTE YAŞAMAYI,BİRLİKTE PAYLAŞMAYI,ÜLKEMİZE NASIL SAHİP ÇIKMAMIZ GEREKTİGİNİ GAYET GÜZEL ÖZETLİYOR...
ANCAK SON YILLARDA BİR AÇILIM TUTTURULDU GİDİYOR...SANKİ BİZLERİN ARASI BOZUKMUŞ GİBİ,SİYASİLER BİZLERİ AYIRMAYA ÇALILIYORLAR,AMA BİZİ KİMSE BÖLEMEZ..ÇÜNKÜ KURTULUŞ SAVASINI BİRLİKTE YAPMIŞIK,BİRLİKTE BUGUNLERE GELDİK....BUGUNE KADAR BÖLEMEDİLER,BUNDAN SONRADA BAŞARAMAYACAKLAR...
BİZİM AÇILIMA DEGİL,İNSANCA HAKÇA HEM SAGLIK ,HEM EGİTİM,HEMDE EKONOMİK OLARAK OLARAK YAŞAMAYA İHTİYACIMIZ VAR...
BUNUDA BİZİ YÖNETENLER YAPACAKLAR,ZİRA YAPMAK İÇİN İKTİDARA GELMİYORLARMI...
BIRAKIN ARTIK BU AÇILIM TARTISMALARINI,MİLLETİN,AŞA,İŞE İHTİYACI VAR SİZ BUNLARI SAGLAMAK İÇİN VARSINIZ TEK GÖREVİNİ BUDUR,İKTİDARI İLE MUHALEFETİ İLE YAPMANIZ GEREKN BUNLARDIR...BOŞ İŞLERLE UGRASMAYIN VEDE DIŞ ÜLKELERİN DEDİKLERİNİ YAPMAYIN....
FOLKLORUMUZ VAR BİZİM NE GÜZEL DEGİLMİ,TÜM HALK OYUNCULARIMIZ HER YÖREYİ OYNUYORLAR ..FOLKLOR BİR KÜLTÜR ELÇİSİ GÖREVİNİ YAPIYOR....TRAKYALI DOGU ANADOLUYU OYNUYOR,DOGU VE GÜNEY DOGU ANADOLU TRAKYA YI OYNUYOR,EGELİ KARADENİZİ OYNUYOR,KARADENİZLİ İÇ ANADOLUYU OYNUYOR...ONUN İÇİN BİZİ TÜRKÜLER VE FOLKLOR BİRLEŞTİİRMİŞ ZATEN,AÇILIMA İHTİYACIMIZ YOK BİZİM BİZ YAPIŞMIŞOIK BİRBİRİMİZE,BOŞU BOŞUNA BİZİ AÇYAYA UGRAŞMAYIN,YAPMANIZ GREKENLERİ YAPIN GERİSİNİ BİZ HALLEDERİZ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.