- 840 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SEVDİĞİMİZİ SANIYORUZ SADECE
Ben sevdaya sevda demem!o sevda ki,çıldırtmalı sineyi sevgili aşkıyla.Hangi aşık ki ebabekir gibi muhammed(sav)e sevdalanmışta sevr de dizinde yatan nebi ye zarar gelmesin diye ayağını yılan deliklerine kapamış, ancak bu kez yılan ebabekirin ayağını sokunca O(SAV) uyanıp rahatsız olmasın diye aşkının kudretini takıp canına susmuş.sadece bir damla yaş akmış o yaş damlayınca nebinin vechine uyanmış ve böylece haberdar olmuş.Ben sevdaya sevda demem!olmayınca mecnun kimse sevdiğine leylam demesin.
Ey can bilir misin ki mecnun canını leylasına hediye etmiştir. Leylanın annesi diş çeker dişi çekilecek olan leylanın dizine baş koyarmış mecnun bunu duyar ve durmaz birdakika..koyar leylanın dizine başını.İşte o an! durmuştur zaman.Çek der teyze! hangisi evladım?başlayıver sağdan bitincede ağzımda diş uyandırma beni bu rüyadan.dişler teker teker ayrılırda bedenden mecnun habersizdir halinden yürek cesede galiptir çoktan.Yine bir gün köy meydanında oturuyor mecnun bir şayia yayılıyor yaklaşmayın uyuz köpeğe kaçın evlerinize.
Mecnun gayri iradi nerdende gelmiş bulmuş bizi?leylanın köyündenmiş meğer köpek, bunu duyan mecnun bakmadan köpeğin akan salyasına, hastalığına basmış bağrına öpmüş, yalamış adeta ve demiş leylamı bana hatırlatan herşeye aşığım ben...Söyleyin canlar var mı böyle seven?sevdiğini kan gibi damarlarında gezdiren? bizler sevdiğimizi sanıyoruz sadece.Yüreklerimiz parça parça en değerlilerimiz yağmalanmış atılmış kenarlara.Susturulmuşuz sahte oyuncaklar koymuşlar önümüze oyalamışlar bizi...Leyla olmak kolay amma mecnun olmak yürek ister böyle. Şair demiş ya
AŞK PAZARINDA KAR ETMEZSİN EY CANIN SEVEN
Canını seven aşk pazarında değersizdir.Candan geçip cananı sevmektirasıl olan...