- 1874 Okunma
- 17 Yorum
- 0 Beğeni
EDEBİYAT DEFTERİ ŞAİR VE YAZARLARINA
Deftere kayıt olalı 7 yıl olmuş. Yazılar, şiirler, yorumlar yazmışım. Övgüler kazanmışım. Yazılarımdan bazıları güne düşmüş. Bazen beğenmemişler bazen çok beğenmişler. Tüm dostlara kucak dolusu sevgiler saygılar. Bir veda yazısının başlangıcı gibi oldu.
Hayır, ben bu defterde doğdum bu defterde öleceğim. Kurucusu Habib dağ ve tüm görevli arkadaşlarıma minnet doluyum. Bu defter olmasaydı bizlerde olmazdık.
Burası dertlerin özlemlerin sevgilerin hüzünlerin neşelerin harmanlandığı yer.
Yaşamımızın olmazsa olmazlarından.
İşlerimiz olup birkaç gün siteye girmediğimizde eksikliğini her daim duyduğumuz yer.
Yüzlerce güzel insanlar tanıyoruz arkadaşlıklar kuruyoruz hoş sohbetler ediyoruz velhasıl çok ama çok mutluyuz.
Sevgili habibin güzel bir şeklide her yıl çıkardığı edebiyat defteri yıllığı. Hiçbir forum açmadan sadece giriş sayfasının sol üst köşesinde küçücük bir duyurusu var.
Duyarlı arkadaşların katılımıyla şimdilik 207 kişi olmuşuz bildiride kota 300 diyor.
İsimleri her gün okuduğumda yeni arkadaşları görüyorum ama tanıdığım arkadaşlarımın olmaması içimde bir burukluk yaratıyor.
Ben inanıyorum ki yıllığımız kütüphanelerimize inanın çok ama çok yakışıyor en derin saygı ve sevgilerimle..
YORUMLAR
Birkaç gündür işlerim dolayısı yüzünden deftere giremedim.
O yüzden yazı ve şiirleri okudum ama cevaplayamadım, kusuruma bakmayın. Ben inanıyorum ki, bu kota her zaman olduğu gibi sayısını aşacaktır.
Bizler zaten buradaki şiirlerimizle anılacağız, ne mutlu.
Sağ olun Komutanım, bizlere böyle güzel bir hatırlatma yazısı hazırladığınız için.
Hep beraber aynı kalem altında olmak ne güzel.
Teşekkürlerimle.
Merhaba Tacettin abim, eşim biraz rahatsız giremiyorum o nedenle. Yazını kaçırmışım. Duyarlı yüreğe saygılar, sevgiler abim.
tacettin yıldırım
Yüreğinizle yoğurduğunuz sıcacık, samimi duygular gönlümü doldurdu.
En kalbi duygularımla birlikte Edebiyat Defteri sitesine, yöneticilerine şükranlarımı; Size ve diğer değerli şair ve yazar arkadaşlarıma, dostlarıma, kardeşlerime de içten sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
Yüreğiniz solmasın, kaleminiz daim olsun dilerim.
Sevgiyle kalın, hoşça kalın.
tacettin yıldırım
isminizin geçtiği her yerde bir güzellik vardır..sizi ve paylaşımlarınızı çok seviyor bu site sakinleri..Allah ömrünüze bereket, huzur ve sağlık versin sayın KOMUTAN ım..saygılarımla..sağlıcakla kalınız..
tacettin yıldırım
Gökhan KAVCI
Abi, saygılar selamlar. Valla benim şiirlerim var ama kendimi şair sandığımdan yazmadım onları.Can sıkıntısı şiirleri. Onun için beni mazur görürsen sevinirim.
Selamlar.
tacettin yıldırım
benim üç yıl oldu bende yazılar şiirler yazdım duygularımı hayellerimi yazdım hayali kahramanlar yarattım. Burada güzel arkadaşlıklar kurdum sevdiğim de oldu sevmediğimde içlerimnde ne yalan söyleyeyim ama güzel burada olmak güzel.
Antolojiye gelince ben şiirimin olduğu bir kitap istemiyorum. Daha doğrusu kendime ait kitap da çıkartmak istemiyorum. Kitabı ne yapacağım şiir ve yazılarımı yazdığım defteriim bile yok bilgisayarımda kayıtlı bile değil. :)
Komtanım seni tanımaktan ayrıca çok mutlu oldum. Can abim, abim benim :)
tacettin yıldırım
yazıyı okuduktan sonra kendi profilime baktım
ben de yedi senedir buradaymışım
ne güzel bir aile olduk
çok teşekkürler değerli hatırlatma için
saygılar her dem
tacettin yıldırım
Değerli Abim.
Sanırım ben sitede o kadar eski değilim ama yine de bir hayli arkadaşım oldu.
İçlerinde şahsen tanıdıklarım da var henüz tanışma şerefine ulaşamadıklarım da..Nasip diyelim o konuda.
Antolojilere katılma hususuna gelince:
Sadece bir tanesine katıldım. Adı sandık olanına. Ne bileyim be abi. 300 civarında şairin birer şirinin olduğu bir kitapcıkta benim de sadece bir şiir ile arz-ı endam etmem bana pek mantıklı gelmedi daha sonra. Çünkü o bir tek şiir beni tam anlamıyla ifade etmiyor. İşte bu yüzden üyesi olduğum derneğin antolojilerine bile katılmadım. Rabbim nasip ederse kendi şiirlerimi toplarım bir kitapta. Nasip değilse de dert değil. Bir kaç yıl içimizi dökmüş, dostlarla hoşça vakit geçirmiş omanın tadı ile terk-i alem eyleriz.
Sizleri çok seviyorum. Özellikle de seni çok seviyorum can abim ama antoloji olayına bakış açım bu.
Selam ve sevgilerimle.
tacettin yıldırım
Şimdi daha iyi anladım ki, çok kopmuşum bu siteden...Üzülerek söylüyorum bunu. Zamansızlıktan herkes dert yanardı ben nasıl zaman bulamaz insan derdim. Ne yazık ki aynı dertten ben mustaribim şimdi. Sosyal paylaşım sitelerini bile göz ucuyla takip edebiliyorum. Bu yazıyı da orada gördüm...Hepiniz çok değerlisiniz benim için. Eski günleri özledim. Yıllığa katılmıyorum. çünkü şiirim yok.
Seni örnek davranışından dolayı kutluyorum Tacettin Abi.
Saygılarımla.
tacettin yıldırım
Tacettin Kardeşim,
Uzun zamandır sayfaya gerçekten epey genç ve yeni dostlar geldi ama bir eksik var ki o da birbirini görmesi ,tanıması, dertleşmesi gereken insanlarınyanyanagelip sarılması, el sıkışması olayı.
Mesela seninle karşılaşsam mutlaka iki duble içmek , oturup geçmişe ait askerlik dedikoduları yapmak,vatanı birkaç defa daha kurtarmak isterim. Sami Hoca da söz verdi bizimle parlatacak.
Dediğin hususlara katılıyorum. Gözlerinden öperim.
tacettin yıldırım
sami biberoğulları
Okuyan eden de inanacak sonra. Hele bir araya gelelim Allah kerimdir..
tacettin yıldırım
Güzel bir yazı.
Kısacık ama, gerçekten çok etkileyici.
Tacettin Komutan, yine bir kaç cümle ile anlatıverdi tariflemesi zor duyguları.
Defterin güzelliğini, oluşturduğu seviyeli ortamı, bünyesinde barındırdığı birbirinden değerli insanları ne kadar güzel resmetti bir çırpıda.
Gerçekten güzel, hoş bir ortam burası.
Sıcacık bir aile yuvası sevimliliğinde.
Kurandan da, varlıkları ile yaşatanlardan da Allah razı olsun.
tacettin yıldırım
tacettin yıldırım
Değerli Tacettin beyim inanın taaa yüreğimin derinlerinden vurdun
Ah ettikçe gümbür gümbür çarpıyor
Ama sayfamda bir şiir olunca biraz yüreğim buruk oluyor
bazı şiirler iki üç sayfa oluyor...
bir şiir yerine her şaire iki sayfa en az tahsis edilse olmaz mı?
çok yerlerde görüyorum Antrolojilerinde beş tane şiir olan sitelerde var üç tane olanda bizim onlardan neyimiz eksik.....yoksa bizi sevmiyormusunuz..?.....
Bu konuyu kapsama alanına alınmasını rica ediyorum ...
.eğilirseniz katılımın daha da artacağına emin olabilirsiniz...
.her zaman musaitim görüşebiliriz.....
selam ve saygılarımla
tacettin yıldırım
Dile kolay 7 yıl ..bir fiiil sabah gelip açmışız gece en son yine burayı kapatmışız.Neydi bu kadar bağlayan bu siteye.Başka site mi yoktu.Ohooo bir sürü ...yıllar boyunca bir kaçına üye olmuşluğum var yalan değil.Ama bütün samimiyetimle söylüyorum burası kadar bana evim miş intibasını veren başka bir yer olmadı.Nedense misafirliğe gitmişim de az sonra kalkıp evime ( siteme ) dönecekmişim sitemi, yani kısaca aitlik hissini, huzuru burada buldum.
Neydi ki farklı olan yani insan düşünüyor, neydi gerçekten...şiir elbette en önemli unsurlardandı ama onunda bir yere ait olmak için yeterli sebep olmadığını anlıyorsunuz bunca zaman sonunda, huzur, istikrarlı, dürüst, objektif, sadece edebiyatın gelişimine, şair ve yazarlara , şair veya yazar olmak isteyenlere bilgi, yönlendirme konusunda tarafsız desteğini esirgemeyen bir yönetim anlayışının olmasıydı...Bu da beraberinde, huzuru getiriyordu, saygıyı, sevgiyi, karşılıklı anlayış içinde birlik içinde yaşamanın güzel gereğini getiriyordu.
Düşünsenize binlerce insan, farklı kültürler, farklı yaşamlar, farklı sosyal yapılardan gelmiş, farklı yaş grubunda, farklı dünya görüşü ve siyasi anlayışa sahip insanlar..kolay mı bu kadar insanı aynı platformda kargaşasız, kavgasız, tartışmasız bir şekilde hepsinin de huzurlu olacağı şekilde bir zemini koruyabilmek. Bu anlamda site yöneticimiz sayın Habib Dağ Beyefendiye ve yönetim kadrosunda emeği geçen bütün arkadaşlara kalbi teşekkürü borç bilmek benim gibi bütün üyelerinde kalbinden geçendir.
Saygıdeğer hocam, sizinle de yıllaraaa dayalı siteyle başlayan bir dostluğumuz oldu evet, o güzel toplantıların birinde bizzat sizinle de tanışma şerefine nail oldum.Ne güzeldi...İlk kez birbirini görmüş insanların sanki yıllarca öncesinden birbirini tanıyormuş gibi bir hissi vardı..Haksız da sayılmazdık çünkü, gerçek hayatta tanıdığımız insanlara içimizi döken insanlar değildik.Burada biribirimize eserlerimizle ruhumuzu, usumuzdan geçenleri paylaşıyorduk... Yani çoğu gerçek hayatta çok yakından tanıyorum ben bu insanı diyenlerden daha çok tanıyor olmuştuk birbirimizi.
Velhasıl kelam, Sitemiz, yuvamız daim olsun inşallah.Bu dostluk, aile çemberi sonsuza kadar devam etsin.Bu birlikteliği perçinleyen yıllıklarımıza katılımın çok olması dileğimdir. Pek çok dostumla aynı kitapta nefeslenmek, aynı kitapta ismimin geçmesi kadar onur verecek başka bir şey olabilir mi ? Dilerim katılım çok olur.
Teşekkürler değerli yazı için sayın hocam.Var olsun emeğiniz.
Selam ve sonsuz saygılarımla yüreğinize.
Şükran AY tarafından 2/10/2015 10:57:47 AM zamanında düzenlenmiştir.