- 326 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bu Şehre İnat
Bu Şehre İnat
Herkese merhaba… Sizlere yine bu hafta bir başka ‘Bu şehre İnat’ adlı şiir kitabını tanıtmaya çalışacağım. Gonca yayınevinden çıkan ‘Bu şehre inat’ adlı eser şair Yavuz Selim KOÇ Beyefendi tarafından kaleme alınmış. Kitapta o kadar güzel şiirler kaleme alınmış ki ara ara kitabı bir kenara koyup duygusal anlamda derinlere daldığım oldu. Yazarımıza çok teşekkür ediyorum. Emeklerine sağlık.
‘Bu Şehre İnat’ adlı eserde Şair ses sanatçısı Yavuz Selim KOÇ, şiirlerinin her satırında memleketi Tavşanlı’ya olan özleminden bahsetmiş. Akabinde ‘Allah rahmet eylesin’ vefat eylemiş babasına da olan özlemi ise; ‘bir evladın babasına olan sevgisi bu kadar büyük olur’ dedirtecek cinsten. Tabii ki ailesine olan sevgisi bağlılığı da ayrıca şiirlerinde dikkat çekiyor.
Şairimizin ‘Bu şehre İnat’ adlı eserinden altını çizdiğim değerli notların bir kısmını ise şöyle sıraladım;
Sana olan aşkımı,
Sana olan sevdamı,
Sana olan özlemimi,
Satırlara dökmek için;
Bir mum ışığı, bir kâğıt, bir kalem,
Bir de gözyaşlarım yeter bana…
Sensiz ve senden uzaklarda,
Bu koskoca şehirde yaşayıp gidiyorum.
Her anım seni düşünmek ve seni hayal etmek,
Ne güzeldir bilir misin Tavşanlı’m?
Dost vardır; ağladığın zaman, sana mendil uzatan.
Dost vardır; düştüğün zaman, koluna girip ayağa kaldıran.
Dost vardır; derdini anlattığın zaman, oturup saatlerce dinleyebilen.
Ve Dost vardır; her zaman yanında adam gibi durabilen.
Hayat bu;
Bazı şeyler yarım kalacak,
Belki de bazı şeyler başlamadan son bulacak.
Tamamlanan sadece bir ömür olacak…
Ey Rabbim!
Makam, mevki,
Şan şöhret,
Para, Pul,
Mal, Mülk,
Seni bana unutturacaksa eğer;
Verme!
Çünkü sen bana yetersin…
Notlarımın bir kısmı böyle… Daha fazla yazmıyorum ki yapılan emeğe saygısızlık olmasın. ‘Bu Şehre İnat’ adlı eserde Şair ses sanatçısı Yavuz Selim KOÇ beyefendiyi şu konudan dolayı da tebrik ederim. Kitap gelirlerini engelliler alanında hizmet veren Tavşanlı Beyazay derneğine bağışlaması da ayrıca örnek bir davranış olmuş. Sözlerime son verirken şundan söz etmeden geçemeyeceğim. Kitapta en çok beğendiğim şiirlerden biri de ‘Dayı oğlu’ adlı şiir olmuş. Hayatımda büyük değeri olan dayıoğlum Mevlüt Kahraman’a en kısa sürede yanına gidip ona olan sevgimi bu şiiri okuyarak ithaf, hediye edeceğim. Yavuz Selim Koç beyefendiye bizlere bu güzel duyguları yaşatıp, hayatın güzel yanlarını görmemizi sağladığı için tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Sağ olsun, Varolsun.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.