- 514 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yeni günden yarım saat.
Yeni günden yarım saat.
Bu gece uyku tutmadı. Önce arka sokakları seyrettim sonrada Beyaz şovu. Bir şey anladın mı dersen hiçbir şey anlamadım. Zira aklımda sen vardın, hatta karşımdaydın. Bu adamın nesine güveniyorsun, gerçekten güvenilir adam mı? Hiç bilemiyorum. Yorgun, yılgın ve mücadele gücünü kaybetmiş, uzatılan eli tutamayacak kadar kendisine güvensiz. Sevgi ise o tartışılmaz sever hem de sonuna kadar. Zaten sevmeseydi bu günlere kadar gelebilir miydi karma karışık yollardan kaybolmadan.
Düşmeye alışıktır bu adam. Ayağı kayar, bir arabaya çarpar. Yanlış okumadınız bir arabaya çarpar ve düşer ama hep aklında bir kişi vardır. Sen kocaman bir sen. Hani o (sen) kelimesi var ya bana neler anlatır neler bir bilsen.
İkinci defa sevenlere inanmaz bir gözle bakardım. İnsan iki sevgiyi nasıl yerleştirir yüreğine diye ama oluyormuş. İlkini unutamazsın unuturum diyen yalan söyler hele güzel şeyler yaşanmışsa. Ama gün gelir sararsın sarmalarsın iyi ve kötü günlerini beyninin bir köşesine yerleştirirsin.
Hayat bitti yeknesak ve sıkıcı günlerin içinde yaşayıp giderken karşında güneşin yeniden doğduğunu görürsün. Senin için doğan sana ikinci bir hayatı müjdeleyen güneş. Ve yeni bir umut doğar içine, yeni bir yaşam. Yeniden doğmak gibi bir şeydir. Tek farkı ana rahminde değil Allahın huzurunda.
Bu yaşamın bir köşesinde ben diğer köşesinde ise güneşim, sevdiğim kadın. Yeni eşim.
Israr etme burda adını vermeyeceğim sadece bana ait sadece ben bileceğim.
Bu gece uyku tutmadı saat sıfırların altında. Bir bardak çay, bir kağıt, bir kalem ve ben. Birde yanımda olmasan da karşımda sevdiğim kadın
SEN
Gece
12/30
Yeni günden yarım saat.
01.08.2015
Tuğrul Ahmet Pekel
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.