- 4003 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
Bu Gün Doğum Günüm
Bugün benim doğum günüm;
Hayat sana selam olsun.....
Tam 47 yıl olmuş doğalı. Vay be dile kolay...Şimdi ben 47 yaşımda mıyım? Geçti mi o kadar zaman. Hatta bazılar 50 diyor yalanda değil
Zaman yahu..! Nerede nasıl yaşadım onca günü, haftayı, ayı ve yılı.. Kimlere kaptırdım yıllarımı..!
Yok, Hala yaşlı değilim belki... Aynada gördüğüm yüz hala genç, hala diri değil belki, ona bir lafım yok lakin, mazide yaşadıklarıma daldığım zaman hatırlayabildiklerim hoşuma gidiyor benim.
Sanki daha yolun yeni başındaymışım, sadece yıllarımı değil, içimdeki yaşama sevincini de katlayarak ilerlemişim, Sevgi, Çocuklar İş ve bir çok güzellikler Allah’tan daha ne isteyebilirim ki...!
Son zamanlarda ne hikmetse hiç ilerlemeyen zaman sanki ata binmiş gidiyor yetişmekte zorlanır oldum. Demek ki zaman belli bir yaştan sonra daha hızlı akıyor bunu fark ettim. Yıllar önce hiç ilerlemeyen zaman şimdi öyle bir hızlandıki sadece bu yaşlara gelenler bilir
Geçen bir sene içinde ne kadarda çok olay barındırdı içinde hani, belkide en yoğun olan seneydi, güzeldi ama steres yüklüydü. Gözüken o ki bu gelen senede farklı olacak gibi değil. Sakin bir ortam artık yok. Bol stres ve de atabinmiş hızla akan bir zaman var artık.
Bugün benim doğum günüm;
Tüm dostlarıma ve umudunu hala koruyanlara selam olsun..
YORUMLAR
zaman acımasız hiç kimsenin gözünün yaşına da bakıp iltimas
geçmiyor... iyiki de öyle yoksa hep çocuk kalsak hep yerimizde saysak hiç olgunlaşmasak bu da çekilmez olur.hayatta her şey gerektiği gibi olmalı yeri ve zamanına göre.
öyle yaşanırsa şayet, geriye dönüp bakıldığında da yüzde pişmanlik yerine tatlı bir gülümseme belirir. ve doğru olanı da budur...
nice sağlıklı ve mutlu yaşlara, doğum gününüz kutlu olsun.