- 846 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
GERÇEK BİR EĞİTİCİYE RASTGELMEK ŞANSTIR ANNEM
Gerçek bir eğitici diyorum herkes eğitmen oluyor ama kimisi sırf para kazanmak için kimisi de gerçekten hayatı kararmamış hayata bağlı bir birey yetiştiriyor onun için diyorum ki annem Gerçek bir eğiticiye rastgelmek şanstır annem....
Bir evlat vardı yaralı yüreği kırgın hayata sönük ne yapmalıydı ne etmeliydi de onun yüreğini güldürse hayata bağlasa biryerlerden eksik kalmasa ah ah ne yapmalı ne denese çıkar yol bulamadı öğretmeni güya çalıştırıyor ama ona farklı olduğunu hissettirerek hep aşağılanmasına kendini aşağılık hissetmesine sebep oluyordu bir yerde tam oluyor tamam bu uygulama onun için çok iyi olacak sen gerçekten olacaksın dediğim anda yıkım yaşıyorum vardır bunda da bir hayır. sen harikaymışsın kızım dedirtecek bir duruma geleceksin elbet annem sana çok güveniyorum annem sen başarabileceksin inş. vardır bunun altında bir sebep dersi anlamamasında vardır elbet ama şuna inanıyorum ki sen gerizekalı değilsin aksine ileri düşünen farklı düşünensin bebeğim.
Öğretmen sanki ata çevirmiş çocukları yarıştırıyor sanki nereye yetiştiriyorsa daha ikinci sınıf çocuklar koşmuyor sanki uçuşturuluyor.bende biliyorum değil mi çocuğumun yaşadığı travmaları sen yaşasan ne yapardın hadi söyle sen 3 yaşında babasız kalsaydın ve artı erken okula gönderilip iyi olsaydı belki de kötü de bir öğretmene düşseydin sen zorlanmazmıydın? bu kadar ödev verilir mi çocuğa ya başta ben o çocuk bu kadar ödevi nasıl bitirecek endişesi yaşayıp gerilim yaşıyor ve yaşatıyorum öldük be öldük şu ödevlerden...ödevde neymiş öğretmensen okulda öğretirsin anne destek vermese neyse de o kadar destekle hala anneye çatıyorsun sen bana geçen yıl verdiğin emeği anlatma benim çocuğum geçen yıl senin sınıfında olsaydı ve hala böyleyseydi öyle konuş öyle söyle....kıyas yapma asla kabul edemiyorum bu durumu....benim çocuğumda bir birey olacak ve sonunda büyüyecek öyle değil mi o zaman anne sen bana çocukluğumu yaşatmadın beni ne kadar da ezdin dese ben nasıl annem diyebileceğim çocuğuma???
Öğretmen sana ders verdi ve bunları bitirmen gerekiyordu bende sen yapmadığın için seni sıkıştırdım seni belki de anlamadığın için yapmak istemediğin dersinde baskı yaptım desem acaba ikna olur mu anlarmı yada çocuğumun çocukluğunu yaşatmadığım yıllar geri gelir mi ? söyleyin çocuğum beni affedermi sizce?
Söyleyin bana ya ben mi iletişim kuramıyorum benmi soru soramıyorum çocuk ya elindeki çocuk insaf be insaf...
Evladımın birgün zafere ulşatığını göreceğim buna inanıyorum fakat gizli gizli gözyaşlarını sildiği zamanda tekrar tekrar bir düşüş yaşatıp özgüvenini yok edenler canımı sıkıyor....
Önemli olan gerçek bir kul gerçek bir ümmet saygılı bir evlat insaflı bir birey yetiştirebilmek yoksa dünyalık bir meslek sahip olması niyyetinde değilim.o kendisine ve kuvvetine kalmış ben destekliyorum kuzucum sen hiç yılma inşaallah Rabbim yetimlerin hakkını bir gün verecektir diyorum....
YORUMLAR
hep at gözle bakanlara cevabım olsun
yazılan ister denem olsun ister makale olsun önemli olan içriktir.gerisi teferruattır
kaçımız doğru makale kurallarını uyuyoruz
kaçımız adam gibi şiir yazıyoruz
bizim hoşumuza giden ilgimizi çeken hep içindeki yüklenen manalr değil mi
öğretmenlerin de yok suçu yada bazıların vardır.öğretim sistemi öyleki öğretmenleri yatırp velileri çalıştırmak
öğretmenin aldığı maaşıda veliye verelim o zaman. demek geliyor içimden
ama ben şunu biliyorum herkesin yaşadığı sıkıntıyı kimse bilemez herkez mutlaka kendi nisbetinde sıkıntılar çekiyordur.öenmli olan sıkıntıyı ne kadar giderebiliyoruz