- 544 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
sana gönderecek mektubum yok !..3. bölüm
evet yine ben !
daha yolun başındayiz,bune bıkmalar öyle,benden kurtulmak bu kadar kolay olsaydı kızım senin yüzünden hasta olmazdı.koruyucu melegim bu aralar rahatsızlandi,sevinme hemen öyle,allah şükür iyidir şuan.sen olsaydın şimdi kesin kızım ateşler içinde yanıp kıvranırdı,karşısında dag gibi babası var.evvelallah hiç bir şey olmaz ona...
kızımdan bu kadar yeter bahsettim sana..çok bile bu sana.nefretim bu kadar ılımlı olacagını bilsem kızımdan bahsetmezdim sana..dostlarımdan duyuyorum ılımlı ol diye !sen bana bunları yaşatırken ben nasıl ılımlı olabilirim öyle.kan kusmam gerek iken.meraklanma resimin hala elimde.o iğrenç resimine tükürüp öyle ice rahatlamak isterdim ki ,ama kızım bana bakıyor babam ne yapıyor diye,bu mektubumda biraz ılımlı olacam.oda sırf kızım için,senin bedduandandır olmalı kızımın hasta olması..onun için biraz ılımlı oluyorum.yoksa o olmasaydı ne küfürler ederdim sana.ve kahkah atarak keyif sigarasi yakardım.ama bu sefer dertten o kahrolası dosta sarılacagım.cigerlerim simsiyah olsabile,öksürmelerim durmasa bile yine içecem.inatla.belki bir nebze aklımdan gidersin diye..ha bu arada büğün babalar günü,hediye olarak kızım hasta oldu.ben babama bile hediye almamışken,babalar gününü kutlamamışken.kızım nasıl oldu da anladı büğün babalar günü diye babana baba diye seslendii....yanliş duymadın.ilk benim adımı söyledi baba diye..onun baba söylemesi benim için dunyalara bedel oldu.ilk hediye ondan geldi bana..birde gelip senin o lanetli adını mı söyleyecek,sayıklayacak.o bile anlıyor bu yaşta..ne kadar zalim olduğunu,bu mektubum sadece kızımla ilgili oldu..babalar gününe denk geldiği için ..senden bahsetmedim...bunu bil ki hala 3.bölümdeyiz ...
...mericanNART
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.