- 767 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İSAKÖYLÜ KEYİF BOĞAN ANLATIYOR... ACUH DAHA GÜLEK
İSAKÖYLÜ KEYİF BOĞAN ANLATIYOR...
ACUH DAHA GÜLEK
Herkes tohumları ekiyi benim bir avuç tohum yoh...ordan burdan ödünç tohumu topladım emme bu sefer gübre yoh...gübresiz ekini neydem...ekersin tohum gadar galdırırsın...ne anladım...gübre attımı bire on on beş verir...Gubre gırediyle alınıyı..Arguvan Zıraar bangası bana gıredi vermiyi...neyse Dımbıdının oğlu Sadık var Malatyada çalışıyı o beni sever...üzgün görünce hal hatır sorar niye morelin bozuk der........
Birgün garşılaştım morelim bozukmuş gibi yaptım..o da bana sordu ...niye morelin bozuk dedi...bende durumu anlattım ...eller tohum ekti,ben ekemedim gubre yoh dedim...Benim tanıdık Halk bankası şefi var yarın gel yanına götürem gıredi alırız...deyince sabaha gadar uyumadım...sabah erkenden galhıp Malatya Halk bankasının önünde iki saat bekledim banka açıldı sadık geldi...şefin odasına şapkamı çıharıp girdim...hoş beş derken...sadık ,bu adam hemşerim olur gübre için gıredi istiyor yardımcı olurmusun dedi....adam tabi deyince sevüçten ayaklarım yerden kesildi....ama isteyeceğimiz evraklar var dedi...bende eyi getiririm dedim...istediklerini yazdı okudu...gözlerimin fotoğrafı,nüfus cüzdanı,bir de G...ümün fotoğrafını istiyi...her şey tamamda müdür bey G...fotoğrafı nasıl olacak dedim...ayıp olur kimse çekmez dedim....çekerler çekerler dedi....iki gün möhlet verdi....Bende Argovana gettim...Fotoğrafcıya ..gadan olam fotoğraf lazım dedim...eyi geç hazırlan dedi...saçını dara öğünü düğmele dedi...Bende eyle değil ..Banka şefi G ...fotoğrafını istedi dedim...olmaz emmi dedi...gurban olam gıredi alacağım neyit et dedim....o zaman bir irakkı isterim dedi...bende Gittim gırpığın oğlundan yalvar yakar veresiye bir irakkı aldım...Hüseyin gadan olam al irakkıyı çek dedim...arka tarafda çemirlendim çekti...goynuma goyup...Malatyaya gettim....Banka şefinin odasına şapkamı çıharıp girdim....getirdinmi evrakları dedi...bende he dedim goynumdan çıharıp verdim...emme galbim nasıl atıyı...teker teker bahtı ...sıra G...resmine gelince yüzünü buruşturdu...hepsi tamam emme ...G...fotosunu görserip...Bu G....kredi olmaz deyince dünyam yıhıldı...rakkının parası...fotoğrafların parası hepsi benden getti...meğer banga benden uyanıkmış...hatirleyemedim...zamanında bir gazık atmışım....ben unuttum onlar unutmamış...eyi bir ders oldu dedi....:))))))))))))))
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.