- 1215 Okunma
- 6 Yorum
- 2 Beğeni
Aptal ve Besleme Türklere Çağrı
’ETRAK-İ Bİ İDRÂK’E ÇAĞRI:
Günümüzde Türkiye Cumhuriyeti, Atatürk, Türk kimliği, Türkçe ve Türk bayrağının bu kadar rezil-i rüsva bir durumu düşmesindeki en büyük pay, hain Osmanoğullarının deyimiyle; "Etrak-i bi idrâk"lerindir.
Yani Türkçesiyle, besleme ve sürü elemanı olmuş Türklerin !...
Ulusal kimliğine, diline, bayrağına, devletinin ismine, yönetim biçimine, her türlü ekonomik, sosyal kazanım ve birikimine...
Bitmedi, kurucu önderine açık açık düşman olduğunu söyleyen hırsız, hain ve işbirlikçi bir iktidara, en çok oy veren bölgelerin neresi olduğuna bakılırsa, demek istediklerimizde anlaşılır.
Bu durum sadece hain akpkk’ya on üç yıldır rekor düzeyinde oy verenler olmakla da kalmıyor.
Muhalefet partilerinede aynı şekilde oy verip, onların Akpkk’dan farksız icraatlarının destekçisi olmakla da devam ediyor.
Ey kendi soyuna, atasına, cumhuriyetine, diline, eline, beline, yani kendine ihanet etmekte olan hain işbirlikçisi ve beslemesi "aptal Türkler" !...
Kendinize gelin ve göstere göstere birliğinizin ve dirliğinizin düşmanlığı paydasında birleşmiş, güya Türk(!) bu iktidar-muhalefet tüm siyasi parti ve liderlerine gereken dersi verin.
Türkleri önemsemeyen, hatta onların toplumsal ve tarihsel geleceğini karartan bu kansız ve soysuz adamlara, yapılacak bu haziran seçimlerde oy vermeyerek, onların tamamını siyasi hayattan tasfiye edin !
Aksi taktirde emin olun ki Birtengri belanızı, başta Kürt faşistleri olmak üzere her türden etnikçi, mezhepçi ve yobaz mürteci de selanızı verecekler !
Türk düşmanı iktidar ve muhalet tarafından yok edilmenize ramak kaldı..
Uyanın ve siz onları yok edin !
Düşünün, "titreyin" ve kendinize gelin..
A.Kutlu Ayyüce
14.01.2015-10:25
YORUMLAR
Göktürkmen
Bak görüyorsun, Türklere ben de bir sürü eleştiri yazabiliyorum. Ait olduğum ulusal gruptur.
Sana da tavsiyem, ne öyle o kalame aldığın "kin ve nefret" söylemli yazılar?!' Öfkeni, önyargını ve kinini azalt!...
Sana bir arkadaş nasihatı; kendi etnik gurubuna emik bakmak kolay iştir.
Sen sen ol; ya öyle ol ki emik bak..
Öznel, hamasatla bakan olmak ta kolay, iş ki nesnel ve hakikatla bakmaktadır; kolay değildir.
Esenlikler..
Öteki Şair
Benim öfkem ve kinim sana karşı değil yabancı Kürtleri düşman bile Kürtleri bölücü bilen eskiya ilan eden sisteme karşıdır. Illaki sistemi savunuyorsan diyecek bir lafım yok...
Ayrıca kim daha fazla öfkeli o da tartışılır bence bunu anlamak için yazılarınızı bir kez daha okuyun ve öyle karar veriniz. ...
Ben bir Kürdüm aynen senin gibi konuşuyorum senin dilinde seninle anlaşmaya çalışıyorum senin andilinde sana öfkemi sana derdimi anlatıyorum ne kadar anlayabiliyorsun ne kadar empati kurabilirsiniz orası size kalmış. ..
Siyasi Partiler gelip geçicidir biz çok iktidar gördük çok koalisyon gördük hangisi daimi kaldı var biraz da sen uyalan hesabı gelip gittiler ama unutma ki daimi olan bu ülke sınırları dahilinde yaşam süren insanların davranış ve yaşantılarıdir sana karşı bir öfkem olamazki seninle bir sorunum olamaz ki biz kardeş kardeşe yaşanabilir olduğunu gösterirsek çocuklarımiza en guzel hediyeyi takdim etmiş olacağız yoksa dünyevi şeyler için sadece zaman kaybına yaşamış olunur .
Kürtler de bu ülkede varlarsa bu ülkeyi parçalarına ayırmaz tabiki her milletin olduğu gibi Kürtlerin de bir devlet kurma hakkı vardır ama bunları Kürtler olarak aştık böyle şeylerin konuşuluyor olmasi bile Kürtler için birlikte yaşam mücadelesine yapılan bir hakaret gibidir.
Uzun uzun yazmak isterdim ama daha fazla sizi yormak istemem sonuçta ben bir Kürdüm :)
Ne mutlu Türk'üm diyene
Saygılarımla
Mevcut emperyal programa ayak direyecek kitle/kütle partisi olmadığı aşikar. Hele ki monarşist sermaye gruplarıyla global sermaye gruplarının çatışmasının özellikle Orta Doğu'da tavan yaptığı şu süreçte. Lakin ben de naçizane sandıktan koşarak kaçmanın farz olduğunu düşünenlerden olsam da memleketin yokuş aşağı giden freni patlak kamyona döndürülmesini çok da makul bulmuyorum. Bu nedenle programa mümkün olduğunca ayak direyecek bir partinin de olmadığı şu günlerde sokak siyasetinin eylem ve söylemle yaygınlaştırılması zannımca pozitif sonuç verecektir.
Göktürkmen
İlerici, devrimci ve "istiklal-i tam" karakterli Toplumcu millici cephe..
Sömürgeler enternasyoneline saçılacak sonuçla...
chaotica
Göktürkmen
hata buna RTe ve Feto kliğini eklemekte de hiç bir beis görmüyorum.
Çünkü üçü de yeni feodalizm ve ortaçağ senyörleriyle omuz omuz ve iç içedir.
Bunlar tüketim özgürlüğü, etnik, ırkçı faşizm türevi farkı ve Sorosyan demokra(t)siyi savunabilirler.
Toplumcu, halkçı, devrimci ve ilerici fırsat eşitlikçi olanı değil.
Kobani'deki cephenın karakteristik sorunsallık tespiti ile, haziran direnişine uzak kalın diyen mhp, chp be bdp şeflerine güvenilmez.
Yaşasın emperyal kapitalizme karşı sömürgeler enternasyoneli diyerek bitiriyorum.
Başlığınız hiç hoşuma gitmedi sayın yazar. Düşünceleriniz doğru olabilir ama yazı başlığınız çok incitici. Türk olmakla gurur duyuyorum.
Göktürkmen
Ama realite ve nesneliteyi de görmek durumundayım.
Ülkede olanları bir Türk olarak normal bulup bulmamakla ilgili bir farklılığımız olabilir.
Olmaması gerekir, ama ola da bilir, anlarım..
Ve kaldı ki, bu başlığı yüzyıllarca bize karşı kullananlar oldu. Osmanoğulları gibi, Selçukiler gibi..
Biberoğlu Sami bey çarşaf, çarşaf konu ile ilgili yazdı ve yazıyor.
Hala ama.. son derece incitici bir yazım ve gerekçeler manzumesi kullanarak.
"Etrak-i bi idrak", atıf aşağılama arası ve Osmani-dinsel övgülerle...
Hani şu sıralar Osmanlıca, yeni Osmanlı diye de Davitoğlu ve RTe ekibi "kurmak için" hazırlık yapıyor.
Bir de anlamıyorum...neden yazıdaki bir sözcüğe ısrarla takılıyoruz da; o sözcükle ilgili gerekçelendirilmiş geniş bölümü irdelemiyoruz?!
Saygılar değerli Nermein Kaçar. İyi geceler dilerim.
Göktürkmen
Nermin olarak düzeltir yanlış için çok özür dilerim.
Tuhaf bir alana yazıyoruz.
Karakuru bir yorum yazım alanı, bir de benim klavye kekemeliğim; çok affedin lütfen.
Esenlikle...
Göktürkmen
Ben de Türkmenim üstelik. Yani ait oluğum ulusal gruba dahi emik bakmıyorum. Eleştirel bakışlar etik ve özneldir.
"Aptal Türkler" nitelemi kavramsal olarak Osmanoğularına aittir. éEtra-i bi İdrâk" niteleminin karşığıdır.
Osmani Türkçe ve Argonal Türkçe...
Türk ve Türkmenlere hakaret ve aşağılama anlamında asırlarca kullanılmıştır.
Değerli Zeynep Aydın. Esenlikle...
Sevgili dostum
Yazınıza muhalefet etmek adına sormuyorum lütfen yanlış anlamayın.
İktidar partisi Türk değil ise muhalefet partileri de Türk değil ise sizin söyleminize göre Kürtlerde faşist olduğuna göre ''aptal Türler’’ diye tanımladığınız insanlar kime oy verecekler?
Saygılarımla
Göktürkmen
Yanlış anlamak söz konusu olmaz, bu yazıları katkı olsun, bilimsel ve ebebi anlam ve tanımlar dairesinde eleştiri ve hatta polemikler olsun diye ekliyoruz.
"Aptal Türkler"in kime oy vereceğini sormuşsunuz.
Tanım ve ifade benim değil "Ertak-i bi İdrâk" olarak Osmanlı intelijensiyası tarafından Türk ve Türkmeneler yönelik bir kaba ve hakaretamiz ifadedir.
Bizzi gördükleri hal-i pür melal o sıfatladır !
Kime oy vereceklerine gelince; inanın bilemiyorum.
Ben demokratik ve laik bir insanım. :)
Yalnız şu var ki; paramenter demokrasiye, pardon demokra(t)siye inanmıyorum.
Her şeyiyle sanal ve illüzyondur.
Bir de iktidar ve yönetsel olarak Türklerin temsil oranının, nufüs kesafeti oranında görmedikçe de inanasım yoktur.
Ben Türklerini ülkesinde, Türkler iktidara gelesiye kadar, her türlü eylem hakkına sahiptirler, diyebiliyorum.
Anayasa'da yazılı olan" ulusun zulme karşı direnme hakkı" dahil...
Vermesinler bir kaç dönem oy, bence epey bir şeyi değiştirir...
İla işbirliçi partilere oy vermeleri gerekmiyor ki ?!!!
Emperyalizmin sağ, sol, din veya etnikçi parilerine oy versen de vermesen de değişen bir şey olmaz, olmuyor, olmayacak Türkler açısından...
Esenlikler dilerim.